کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۷۴۰۱۸
تاریخ خبر:

ولنتاین طوفانی پرنس هری و مگان مارکل

روزنامه هفت صبح، رامتین لطیفی ‌| آخرین ازدواج سلطنتی در انگلستان نزدیک به ۳ سال پیش انجام شد. در این مراسم شاهزاده هری که عضوی از خاندان سلطنتی انگلستان و فرزند ارشد پرنس چارلز و ملکه دیانای فقید است پس از حرف و حدیث‌های فراوان با مگان مارکل، بازیگر دو رگه آفریقایی-آمریکایی ازدواج کرد.

این مراسم پر زرق و برق که در قلعه سلطنتی ویندزور برگزار شد بیشترین تعداد بیننده در بین ازدواج‌های سلطنتی انگلستان در سه دهه اخیر را به خود اختصاص داد. حدود ۳۰میلیون نفر به طور زنده بیننده این مراسم پر شکوه و با عظمت بودند. پس از این مراسم، ازدواج سلطنتی پرنس ویلیام و کیت میدلتون در سال ۲۰۱۶ با ۱۸ میلیون بیننده در رده بعدی قرار دارد.

یکی از مهمترین دلایل اختلاف معنادار تعداد بیننده‌های این دو مراسم که زمان وقوعشان نیز نزدیک به هم بود و تنها با فاصله ۲ سال از یکدیگر برگزار شدند مربوط به آمریکایی بودن مگان مارکل است.
در ابتدای امر، آمریکایی‌ها با این ازدواج وارد رابطه خویشاوندی با انگلستان و دربار این کشور شدند و عده بسیاری از آن‌ها نیز از این اتفاق خشنود بودند و همچنین باید در نظر داشت هرچند مگان مارکل ستاره‌ای در دنیای بازیگری به شمار نمی‌رفت.

اما به هر حال چهره‌ای شناخته شده در تلویزیون بود و از این رو نگاه‌ها را بیشتر از پیش به این مراسم جلب کرد. شایعه‌ای در همان زمان به راه افتاد که ملکه الیزابت به دلیل حضور مگان مارکل در صحنه‌های خلاف آداب و اخلاق در سریال‌هایش، صلاحیت پذیرفته شدن او در خانواده سلطنتی را احراز نکرده است اما به هر صورت در روز ازدواج سلطنتی، ملکه الیزابت با صدور فرمانی، پرنس هری و همسرش را به عنوان دوک و دوشس ساسکس منصوب کرد.

از همان زمان بازار شایعات و البته حسادت‌ها از جانب زنان جوان به مگان مارکل داغ بود و این اتفاقات حتی تا امروز هم ادامه دارد. این پچ‌پچ‌ها با بارداری زودهنگام مارکل در دوران ماه عسل به اوج خود رسید و فضای غالب شبکه‌های اجتماعی آمریکا بالاخص توئیتر آمریکا به این سمت و سو رفت که مارکل با توجه به عدم امنیتی که از جانب ملکه الیزابت احساس می‌کرد با بارداری زودهنگام جای پای خود را درون خانواده سفت کرد و اگر خدا این شانس را به او بدهد و فرزندش پسر باشد که گل طلایی را به ثمر رسانده چرا که فرزند پسر او هفتمین ولیعهد انگلستان خواهد شد.

حالا با گذشت نزدیک به ۳سال از ازدواج سلطنتی و پسری ۲ساله که حاصل این پیوند است خبرها حاکی از آن است که مگان مارکل دوباره باردار است و فرزند دوم این زوج و یازدهمین نوه سلطنتی ملکه الیزابت و مراسم فیلیپ در راه است. روز گذشته میسان هریمن، عکاس و دوست نزدیک این زوج یک عکس سیاه و سفید از این دو را به مناسبت روز ولنتاین در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و خبر باردار شدن دوباره مارکل را تایید کرد.

در این عکس پرنس هری که ۳ سال هم از مگان مارکل کوچک‌تر است بر روی چمن نشسته است و با نگاهی که عشق در آن موج می‌زند سر مگان را روی زانوی خود قرار داده و او را نوازش می‌کند. (مشخص است که چنین عکسی را در روزنامه نمی‌توانیم منتشر کنیم و از این رو برایتان عکس دیگری را گذاشتیم!)

همین پست اینستاگرامی مانند بمبی عمل کرد که فضای مجازی آمریکا را به هم ریخت. مراعات النظیر بهانه هم بسیار جور بود و درست در روز ولنتاین، آن عکس عاشقانه و خبر بارداری مجدد مگان سبب شد تا لشگری از زنانی که به مگان حسادت می‌ورزیدند دوباره آرایش جنگی به خود بگیرند و بازار قضاوت‌ها و غیبت کردن طوری پر رونق شود که این خبر بالاتر از خبر نتیجه استیضاح ترامپ در صدر ترندهای آمریکا قرار بگیرد.

پسرها برای پاشیدن بنزین روی این آتش، برشی از ازدواج سلطنتی را در فضای مجازی آمریکا منتشر کردند که در آن پرنس هری به مگان نگاه می‌کند و می‌گوید «تو فوق‌العاده‌ای و من خیلی خوش شانسم!» برخی از دخترها هم در کامنت نوشته‌اند که کارشان برای گرفتن یک بسته شکلات در روز ولنتاین به التماس کشیده است و این فاصله حق آن‌ها نیست.

کدخبر: ۳۷۴۰۱۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر