کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۶۲۰۱۳
تاریخ خبر:

وقوع تیراندازی‌های مشکوک در سرزمین‌‌های اشغالی

رسانه‌های صهیونیستی شامگاه پنجشنبه با انتشار اخباری مبهم از وقوع یک یا چند تیراندازی در اسرائیل خبر داده‌‌اند. برخی رسانه‌ها مقتول را «فهمی هیناوی» نامیده‌اند و نوشته‌اند که او عضو موساد بوده است. رسانه‌های اسرائیلی هنوز جزئیاتی درباره این خبر منتشر نکرده‌اند.

به گزارش فارس، روزنامه صهیونیستی جروزالم‌پست ابتدا شامگاه پنجشنبه ساعت ۲۳ و ۱۰دقیقه به وقت محلی گزارش داده یک تیراندازی در شهر «جات» در شمال فلسطین اشغالی به وقوع پیوسته و بر اثر آن فردی ۲۷ ساله به قتل رسیده است. این رسانه بدون اشاره به جزئیات بیشتر نوشته که پلیس در حال انجام تحقیقات درباره این حادثه است. این روزنامه ۱۶ دقیقه بعد خبر دیگری منتشر کرده و نوشته یک مرد ۴۰ ساله بر اثر تیراندازی در نزدیکی منطقه «گیناتون» در مرکز فلسطین اشغالی به قتل رسیده است. پلیس گفته که در حال تحقیقات درباره مرگ این فرد است و به نظر می‌رسد که این حادثه قتل از قبل برنامه‌ریزی‌شده بوده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی به جزئیات بیشتری از این حادثه اشاره نکرده‌اند اما سایر رسانه‌ها جزئیات بیشتری درباره هویت افراد به قتل رسیده منتشر کرده‌اند.

گفته می‌شود ساعت ۲۱ پنجشنبه (دیشب) مردی ۴۵ ساله به نام «فهمی هیناوی» در خیابان‌های شهرک جیناتون با شلیک بیش از ۱۵ گلوله کشته شد. یک ساعت و نیم قبل از این قتل، نیز یک جوان ۲۷ ساله به نام «محمد بدران» در روستای زمر کشته شد. سه شنبه گذشته هم یک مرد ۷۳ ساله به نام «شوبیا تاتور» و پسر ۳۹ ساله‌اش در روستای رینا کشته شدند.

مردی ۵۱ ساله نیز مادر و برادرش را با شلیک گلوله به قتل رسانده‌ است. اگرچه بنظر میرسد این قتل‌ها ماهیت امنیتی ندارند، اما نشان دهنده یک بحران اجتماعی عمیق در جامعه رژیم صهیونیستی هستند.

کدخبر: ۳۶۲۰۱۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • Msina

    در مورد عضو موساد که شرایط خاص ه. اما در مورد قتل، فکر می کنم همه جای دنیا، از ج مله کشور خودمون، این بحران عمیق اجتماعی وجود داره. مگر چند کشور اروپایی که آنقدر رفاه اجتماعی بالا ست که تقریباً آمار جر م و جنایت شون صفر هست.