کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۲۳۰۴۳
تاریخ خبر:

وقتی یک مسیحی رمضان را تبریک می‌گوید

نادین ناصب نجیم، بازیگر لبنانی روز گذشته با انتشار این تصویر، در فضای مجازی جهان عرب، ترند شده است. این در حالی است که او پس از ۶ سال دیگر سریالی در ماه رمضان امسال ندارد.

نادین نسیب، متولد سال ۱۹۸۴ در بیروت از یک پدر لبنانی و یک مادر تونسی است. او در سال ۲۰۰۴ توانست به عنوان دختر شایسته لبنان شناخته شود و حتی به عنوان نماینده این کشور وارد مسابقات دختر شایسته جهان هم شد اما در این مسابقات مقامی نیاورد.

از همان سال ۲۰۰۴ او وارد عرصه بازیگری شد و تاکنون موفق شده که در ۱۵ سریال تلویزیونی و ۲ فیلم سینمایی بازی کند. با این حال او امسال، در حالی که بازیگر سریالی به نام ۲۰۲۰ بود نتوانست با این سریال به خانه اعراب برود چرا که فیلمبرداری این سریال به دلیل کرونا پایان نیافت.

با این حال او ظاهرا با گریمی که قرار بوده در همین سریال برود در ابتدای ماه رمضان، حلول این ماه را به مسلمانان تبریک گفته و همه را به نیکوکاری دعوت کرده است. موضوعی که نشان می‌دهد، رمضان تا چه میزان می‌تواند جزئی از سبک زندگی مردم عرب شود به نوعی که یک مسیحی هم حلول این ماه را تبریک می‌گوید.

نادی نسیب، سال ۲۰۱۹ را هم البته پرحاشیه پشت سر گذاشته است به طوری که در شهریور سال گذشته اعلام کرد که از همسر خود، هادی الاسمار، قهرمان قمار بازی جدا شده و تصاویر مشارکتش در تظاهرات‌های بیروت نیز در این جامعه مورد توجه قرار گرفت.

کدخبر: ۳۲۳۰۴۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر