کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۰۰۵۲۶
تاریخ خبر:

وقتی آداب مصاحبه با مهمانان خارجی را نمی‌دانیم

روزنامه هفت صبح | هنوز مجریان تلویزیون آداب مصاحبه با مهمانان سرشناس خارجی را بلد نیستند. کافی است مصاحبه جمعه شب محمد‌رضا احمدی و محمد‌حسین میثاقی با کلارن سیدورف هافبک اسبق تیم ملی هلند و باشگاه میلان ایتالیا را یک بار دیگر مرور کنید تا کامل متوجه این ماجرا شوید. دقایقی مانده به شروع بازی حساس بلژیک و ایتالیا محمد‌حسین میثاقی بحث آمادگی جسمانی سیدورف را وسط می‌کشد .

و در پی آن هم محمد‌رضا احمدی به علاقه‌مندی این بازیکن سابق هلند به غذاهای ایرانی اشاره می‌کند تا در لحظات منتهی به بازی بحث روی آنتن به جای تحلیل این بازی حساس و پرسیدن سوالات فنی به چلوکباب کوبیده و همسر ایرانی سیدورف بکشد. او البته در بخشی از مصاحبه به سوالات مثلا بامزه احمدی و میثاقی واکنش نشان داد و به آنها گفت :« شما انگار می‌خواهید با من شوخی کنید.» آنها در این مصاحبه آنچنان مقهور همکلامی با سیدورف شده بودند که زمان را از دست دادند و همین موجب شد تا مخاطبان لحظات ابتدایی بازی را از دست بدهند.

کامنت‌ها
‌وحید سعیدی: حالا باز جای شکرش باقی است که محمد‌رضا احمدی وسط حرف‌های سیدورف یاد اسپانسر برنامه نیفتاد. تصورش را بکنید احمدی به یکباره حرف‌های سیدورف را قطع می‌کرد و درباره دمنوش فلان شرکت حرف می‌زد یا روش شارژ از طریق بهمان اپلیکیشن را به مخاطبان یاد می‌داد. شاید اگر اسپانسر از آنها می‌خواست این کار را انجام می‌دادند.

‌احمد رنجبر : کاری که یورو ۲۰۲۰ می‌کند قابل ارزش است. حضور کارشناسان خارجی هم سطح برنامه را بالا می‌برد و هم باعث ایجاد تنوع می‌شود. این راهی است که سال‌ها پیش عادل فردوسی‌پور رفت و آن را در فوتبال ۱۲۰ ادامه می‌دهد. درباره سیدورف شخصا انتظار یک مصاحبه تخصصی‌تری داشتم که برای مجریان یورو ۲۰۲۰ وجه فان آن ارجحیت داشت.

کدخبر: ۴۰۰۵۲۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر