کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۳۸۰۱۵
تاریخ خبر:

وداع با‌نابغه موسیقی و دادگاه ستاره‌های جنجالی

روزنامه هفت صبح | یک: انیو موریکونه که احتمالا مشهورترین آهنگساز تاریخ سینماست در سن ۹۱سالگی درگذشت. او با مجموعه کارهایش برای سرجو لئونه(به خاطر یک مشت دلار، برای چند دلار بیشتر،‌ خوب، بد زشت، روزی روزگاری غرب و روزی روزگاری آمریکا) شناخته می‌شود اما ده‌ها اثر بزرگ و مشهور دیگر در کارنامه‌اش است. مثل سینما پارادیزو،‌ دو قاطر برای خواهر سارا،‌ تسخیرناپذیران، ‌ماموریت، ‌مالنا و روزهای بهشت. جالب است که او در ۸۸سالگی و برای فیلم هشت نفرت‌انگیز، توانست جایزه اسکار بگیرد! مرگ او نه به‌خاطر کهولت که بر اثر یک حادثه و آسیب‌دیدن لگنش و سپس تحلیل بدنی در دوران نقاهتش رخ داده است.

* دو: ماجرای جانی دپ و امبر هرد هم… به ‌گزارش روزیاتو، جانی دپ ۵۷ساله که اکنون در پاریس و در کنار شریک زندگی سابقش، ونسا پارادیس و دو فرزندشان لیلی رُز ۲۱ساله و جک ۱۸ساله به‌سر می‌برد، از روزنامه سان به‌دلیل اینکه این روزنامه در سال ۲۰۱۸ به او اتهام کتک‌زدن هرد را زده بود، شکایت کرده است. قرار است این دادگاه سه‌هفته‌ای از روز سه‌شنبه آغاز شود و بدین ترتیب دپ و هرد بار دیگر رو در روی یکدیگر در دادگاه حاضر خواهند شد.

هرد مدعی است که شوهر سابقش در طول یک دوره اعتیاد شدید به مواد مخدر و الکل، او را کتک زده و سعی داشته خفه‌اش کند. تیم حقوقی دپ اما ادعا دارند که داستان خانم هرد کاملاً ساختگی است و درواقع این جانی دپ است که قربانی ماجرا بوده و خشونت خانگی را تجربه کرده است. دپ و هرد در سال ۲۰۱۱ و در هنگام بازی در فیلم The Rum Diary با هم آشنا شده و در شرایطی که دپ بعد از ۱۴سال زندگی مشترک درحال جداشدن از ونسا پارادیس بود، در ژوئن ۲۰۱۲ رابطه‌ای عاشقانه بین او و هرد شکل گرفت.

این دو در فوریه ۲۰۱۵ در جزیره شخصی دپ در کارائیب ازدواج کردند. اما کمتر از سه‌سال بعد مشکلات این دو آشکار شده و بعد از یک دوره طولانی شکایت، بالاخره در اوایل سال ۲۰۱۷ طلاق این دو تایید شده و توافق شد که۳/۵ میلیون پوند از ثروت ۴۰۰میلیون پوندی دپ به هرد پرداخت شود. ادعا شده که در اوایل سال ۲۰۱۳ دپ در جریان شوخی بر سر یک تتو، چندین‌بار به صورت هرد سیلی زده و با سومین سیلی وی را به زمین انداخته است. دپ نیز در مقابل تاکید کرده که او و همسر سابقش باهم مواد مخدر و روانگردان مانند قرص‌های اکستازی، قارچ‌های شادی‌آور و کوکائین مصرف می‌کرده‌اند. وی همچنین زدن سیلی به صورت هرد را تکذیب کرده.

علاوه بر این امبر هرد ادعا می‌کند که در جریان سفرشان از بوستون به لس‌آنجلس در می ‌۲۰۱۴، دپ اشیایی را در داخل هواپیمای شخصی‌شان به سمت او پرتاب کرده، هنگامی ‌که از کنارش می‌گذشته یک صندلی را به سمت او هل داده، بر سر او فریاد زده، به صورت او سیلی زده و به پشت او ضربه زده است. وقتی که هرد زمین می‌خورد، دپ چکمه‌اش را به سمت او پرتاب می‌کند. بر‌اساس ادعای هرد، دپ همچنان به ناسزا گفتن به او ادامه داده که باعث شده وی به قسمت دستشویی هواپیما رفته و همانجا بیهوش شود.

هرد همچنین در این پرونده ادعا می‌کند که در جریان سفر به استرالیا در سال ۲۰۱۵ به مدت سه‌روز مورد خشونت فیزیکی دپ قرار داشته و جراحاتی از جمله لب زخمی، بینی ورم‌کرده و بریدگی‌هایی در سراسر بدنش در این دوره رخ داده است. در آنسوی ماجرا دپ مدعی است که هرد به سمت او بطری‌های شیشه‌ای پرت کرده که در یک مورد باعث قطع‌شدن بخشی از نوک انگشت او شده و در ادامه سیگار خود را روی گونه راست او خاموش کرده است.

کدخبر: ۳۳۸۰۱۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر