کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۰۸۶۹۰
تاریخ خبر:

واکنش کیهان به بیانیه تحریم انتخابات

کیهان نوشت: جمعی از عناصر ضد انقلاب خارج‌نشین به استناد دروغ‌های برخی مقامات دولتی و شبه اصلاح‌طلبان، خواستار تحریم انتخابات شدند.

در بیانیه‌ این طیف که در میانشان عناصر سلطنت‌طلب، کمونیست آمریکایی، گروهک منحله فداییان خلق، گروهک ملی- مذهبی و چند تن از متواریان مدعی اصلاخ‌طلبی در گذشته دیده می‌شود، به استناد برخی فضاسازی‌های مسموم داخلی ادعا شده «تکلیف ۷۰ درصد حوزه‌های نمایندگی مجلس از قبل توسط شورای نگهبان و نیروهای نظامی امنیتی مهندسی شده است.»

امضاکنندگان بیانیه ۱۶۴ نفره همچنین با وجود رقابت ۷ هزار نامزد از طیف‌های سیاسی مختلف، نویسندگان بیانیه ادعا کرده‌اند امکان رقابت انتخاباتی وجود ندارد. آن‌ها خواستار تحریم انتخابات و برپایی اعتراضات اغتشاشگر شده‌اند.

یادآور می‌شود پیش از این سخنگوی وزارت خارجه آمریکا نیز به استناد دروغ‌های برخی مدیران دولتی و مدعیان اصلاح‌طلبی، ادعا کرده بود انتخابات ایران مشروعیت ندارد و انتصابات است. ترس از تو دهنی مردم در انتخابات و تغییر ریل مجلس و دولت به سمت کارآمدی موجب شده تا ظیف یاد شده پیشاپیش علیه انتخابات موضع بگیرند و به مخدوش کردن چهره انتخابات بپردازند.

گفتنی است موضع سران جبهه اصلاح‌طلبان نیز عملا به مفهوم تحریم انتخابات است و حال آن که چند برابر نیاز مجلس، نامزدهای منسوب به این طیف در میان نامزدها دیده می‌شود.

منبع: خبرآنلاین

کدخبر: ۳۰۸۶۹۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • Amirkhan56

    دوباره این جناب شریعت مداری توهم زد ! تا مشکلی پیش می آید، یغه اصلاح طلبها را می گیرد؟! بابا جان، دیگه حنات رنگی ندارد

  • arash_m

    نوشته چند برابر «نیاز »مجلس کاندیدای اصل اح طلب وجود دارد…

  • khordbin

    کمونیست آمریکایی رو خوب اومد!!!

  • toto

    چیه همش کیهان تو همه چی دخالت میکنه بابا انقدر گندش نکنید چند وقت دیگه خودشو مرج ع تقلید میدونه اه