کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۰۰۶۱۲
تاریخ خبر:

واکنش پرویز پرستویی به کاندیدا شدن پژمان جمشیدی

پرویز پرستویی ضمن تبریک به پژمان جمشیدی از کسانی چون زنده‌یاد فردین و عزیز اصلی یاد کرد که اولی کشتی‌گیر بود و دومی فوتبالیست.

به گزارش خبرآنلاین، پرویز پرستویی، بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون در واکنش به اعلام نام پژمان جمشیدی به عنوان کاندیدای دریافت جایزه نقش مکمل مرد در سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر در صفحه اینستاگرامش نوشت:

«پژمان عزیز، به قول خودت، چهار سال فحش، چهار سال تهمت، چهار سال فشار، چهار سال صبر، چهار سال تلاش و حالا کاندیدا با تمام وجود بهت تبریک می‌گم.

نگران نباش تا بوده همین بوده و خواهد بود. قابل توجه اون‌هایی که زمان اعلام کاندیدا شدن تو خندیدند. یادمون نره زنده‌یاد فردین هم کشتی‌گیر بود و تبدیل به یک اسطوره بیادماندنی شد حتما لیاقتش رو داشته، زنده‌یاد عزیز اصلی هم از فوتبال به سینما اومد و در خیلی از فیلم‌ها خوش درخشید و…

مبادا صدای خنده‌ها، تو رو از راهی که پیش گرفتی مایوس کنه. تو در تئاتر، تلویزیون و سینما از مردم جواب گرفتی و حتما لیاقتش رو داشتی، حالا هم پشتت به همین سرمایه‌های مردمی گرم باشه. حرف زیاده….

روح مادرت شاد و آرزوی سرفرازی برایت دارم و در آخر به همه عزیزانی که کاندیدا شدن و همه کسانی که امشب سیمرغ خواهند گرفت تبریک می‌گم و به اون کسانی که صدای خنده‌شان را در یک رسانه ملی شنیدم می‌خوام بگم ما قراره با هم بخندیم، نه به هم…»

کدخبر: ۲۰۰۶۱۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • mohammad.s.f.n

    و البته اگه لحن و خنده شيطنت آميز محمد ر ضا فروتن نبود شايد كسي تو سالن به پژمان جمشيدي نمي خنديد…

  • nikond7000

    تبریک به پژمان عزیز

  • masoudronin

    پژمان بقران قسم خیلی بهتر از فروتن بازی کرده و مردمو با کاراش به شادی دعوت کرده

  • parii9495

    اقای جمشیدی هم تو فوتبال با استعداده هم تو بازیگری…همه اینو میدونن