کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۱۴۱۴۰
تاریخ خبر:

واکنش هانیه توسلی به چالش حرکات موزون

روزنامه هفت صبح | هانیه توسلی در مقابل دعوت به چالش حرکات موزون موضعگیری کرد. سلبریتی‌ها هرطور که بود خود را به صفحه اول اخبار رساندند. ماجرا از یک هک اینترنتی شروع شد و داستان چت برخی چهره‌ها با سالومه مجری من و تو. پای پرویز پرستویی ، ارژنگ امیرفضلی ،‌ علی اوجی ،‌ مهراب قاسم‌خانی،‌ برزو ارجمند و تهمینه میلانی به میان آمد.

بازتاب‌های این ماجرا چند روزی به طول انجامید. نشریات اصولگرا به این سلبریتی‌ها تاختند اما پرستویی که بیشتر از بقیه مورد عتاب واقع شده بود در گفت‌وگو با ایسنا در مورد این چت‌ها توضیحاتی داد. دیروز هم برزو ارجمند به میدان آمد و ضمن ابراز ندامت از این اتفاق این چت راحاصل نظر شخصی ادمین سابق صفحه‌اش دانسته و اینکه ادمین را همان موقع (دو سال پیش ) عوض کرده است.

اینکه عموی سرشناس برزو یعنی داریوش ارجمند هم به میدان آمد و با ادبیاتی تحقیرکننده درباره این ماجرا گفت: « من به فضای مجازی فضای مزاجی می‌گویم چون در این فضا حضور ندارم پس نه آن را رصد می‌کنم و نه کارهای بقیه را دنبال می‌کنم که ببینم مزاجشان چگونه کار می‌کند. علاقه‌ای هم ندارم که بخواهم باخبر شوم که در این فضا چه اتفاقاتی می‌افتد.

به همین دلیل در این مورد هیچ نظری ندارم و هر کسی هر جور که دلش می‌خواهد در آن رفتار کند. برای مثال طرف سلمانی می‌رود عکسش را منتشر می‌کند یا با دختر عمویش لب دریا کنار قایق نشسته و عکسش را به اشتراک می‌گذارد. واقعاً من این چیزها را نمی‌فهمم.

هنرمندی که دیدگاه اجتماعی نداشته باشد، هنرمند نیست، هنربند است. هنرمند کسی است که از جایگاه هنری‌اش، دیدگاه داشته باشد. اما اگر این نظرگاه بخواهد مأمن شهرت کاذب و … باشد بسیار زشت است.

یا یک سری چیزهایی را که اصلاً به مردم ارتباطی ندارد، در معرض دید می‌گذارند که به جز عقده‌ای کردن مردم، دستاورد دیگری ندارد.لباس ۴۰میلیونی می‌پوشد، انگشتر ۳۰میلیونی دستش می‌کند، ۲۰میلیون خرج درست کردن موهایش می‌کند و بعد هم در فضای مجازی منتشرش می‌کند. واقعاً من اینها را نمی‌فهمم …»

اما در کنار این موج نصفه و نیمه ناگهان از سمت یک سلبریتی دیگر که معمولا کم حاشیه و کم خبر است داستانی به پاخاست. امین زندگانی ویدئویی منتشر کرد و در همراهی با رقص برخی پرستاران در بیمارستان‌ها ماسکی به صورت زد و چالش رقصیدن را کلید زد.

الحق در این رقص که با ترانه بهنام بانی برگزار می‌شود امین زندگانی چشمه‌های ریزی را هم رو می‌کند و به‌خصوص در ارسال علامت قلب همراه با کلمات این ترانه مهارت خوبی از خود نشان می‌دهد. این چالش بلافاصله با عکس‌العمل هانیه توسلی روبه‌رو شد .واکنش توسلی همان چیزی بود که از بازیگر برجسته‌ای مثل او انتظار می‌رفت: مسخره‌بازی کافیست.

*** چالش پر درد‌سر امین زندگانی
در وسط بحران کرونا بنا به توصیه اکید پزشکان یکی از فاکتورهای مهم حفظ روحیه است. انتشار ویدئوهایی از رقص پرستاران این گونه توجیه شد و به‌جای آن در شبکه‌های مجازی چالش لبخند به راه افتاد. خیلی‌ها همراه شدند و خیلی‌ها هم آن را کاری عبث دانستند. این وسط چالش رقصی که امین زندگانی راه انداخته است،‌ عجیب و پرواکنش بوده.

*** جبهه موافقان
این بار هم و در ماجرای چالش رقص امین زندگانی خیلی زود دسته‌بندی‌ها شروع شد. این بازیگر در صفحه اینستاگرام خود با عاریت از ویدئوی رقص برخی پرستاران خطاب به آن‌ها و دیگران می‌گوید در شرایط بحران چه چیزی بهتر از رقص؟!‌ او ماسک را بر دهان قرار می‌دهد و حرکاتی موزون جلوی دوربین به نمایش می‌گذارد.

در صفحه این بازیگر و نیز دیگر صفحاتی که ویدئوی او را منتشر می‌کنند شاهد نظرات مثبتی هستیم. این دسته با زندگانی هم نظر هستند و کار او را می‌پسندند. بماند که چالش امین زندگانی بعید است ادامه داشته باشد. کما این‌که چهره‌های شناخته شده پاسخ او را ندادند چون می‌دانند رقص امری مجاز نیست. حرکات موزون آقایان صرفا در فیلم‌های سینمایی مجوز داشته است…

*** جبهه مخالفان
دسته‌ای از کاربران حرکت امین زندگانی را عجیب و غیر قابل هضم می‌دانند. آن‌ها معتقدند این چالش به سبک زندگی‌شان نمی‌خورد. کاربران برای نمایش اظهار تعجب و مخالفت خود، گاه لحن جدی دارند و گاه زبانی توام با شوخی. مثلا یکی از کاربران گفته: « به قیافه موقرش می‌اومد که تهش تو عروسی‌ها یه گوشه بشینه و دو انگشتی دست بزنه».

عده‌ای دیگر این چالش را به نقش‌های مذهبی زندگانی وصل کرده و گفته‌اند: «کسی که نقش حضرت مسلم و حضرت سلیمان را بازی می‌کند باید حرمت نگه دارد!» این که حق با کیست را نمی‌دانیم اما در بین خود همکاران زندگانی هم شاهد مخالفت‌هایی بوده‌ایم. واکنش بازیگری چون هانیه توسلی از جنس دیگری است. او عقیده دارد در این شرایط که همه خسته‌اند راه انداختن یک چالش یعنی «مسخره بازی» !

کدخبر: ۳۱۴۱۴۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر