کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۸۲۴۰۹
تاریخ خبر:

واکنش دختر مهدی هاشمی به شایعه کار ناپسند همسرش

ریحانه پارسا بازیگر سابق تلویزیون و سینما از ماجرای تعرض سیاوش اسعدی کارگردان ایرانی به خود خبر داد و همسر سابق آقای کارگردان نیز به ماجراهایی که برای او وپسرش به وجود آمد واکنش نشان داد.ریحانه پارسا از تجاوز یک کارگردان در ۱۶ سالگی اش گفت.
ریحانه پارسا بازیگر سابق تلویزیون و سینما از ماجرای تعرض سیاوش اسعدی کارگردان ایرانی به خود خبر داد و همسر سابق آقای کارگردان نیز به ماجراهایی که برای او وپسرش به وجود آمد واکنش نشان داد.

ریحانه پارسا از تجاوز یک کارگردان در ۱۶ سالگی اش گفت
چندی پیش ریحانه پارسا مدعی شد در ۱۶ سالگی مورد تجاوز و آزار و اذیت فردی قرار گرفته است، این اظهاراتش که در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرد جنجال زیادی به پا کرد اما این آخرین ادعاهای جنجالی اش درباره این موضوع نبود و چند روز پیش با انتشار پست جدیدی مدعی شد سیاوش اسعدی کارگردان معروف ایرانی همان فردی است که در ۱۶ سالگی به او تجاوز کرده است.
او اینطور نوشت: ۱۶سالم بود که برای بار اول به من تجاوز شد!از آنجایی که ظاهرم به عمد یا غیر عمد سن من را بیشتر نشان میداد. آن اتفاق را هیجانی از سر احساس و عشق طرف مقابل تلقی کردم.
به اصرار خودِ فرد رابطه ما از دور به صورت تلفنی چند شب در هفته حفظ شد.در تمام طول دو سال من از ترسی که به جان و تنم افتاده بود از خانه بیرون نیامدم و هر چیزی را بهانه می کردم برای خانه نشینی؛ و دل خوش به تماس های آن شخص؛ به خودم آمدم ۲ سال گذشته بود و من باید تسلیم این تعرض که حقیقتاً صورت گرفته بود می شدم!

نورا هاشمی : به من و پسرم اوستا مربوط نیست
هرچند تا به امروز آقای کارگردان به این ادعا پاسخی نداده است وسکوت اختیار کرده اما نورا هاشمی بازیگر مشهور ایرانی ،دختر مهدی هاشمی و گلاب آدینه که همسر سابق سیاوش اسعدی است به خاطر مشکلاتی که این ماجرا برای او و پسرش اوستا به رخ داده بود واکنش نشان داد.
نورا هاشمی با انتشار ویدیویی اینطور گفت: من سالهاست که از همسرم جدا شده ام و این گونه اخبار به من و پسرم پدر و مادرم ندارد. امیدوارم عدل برقرار شود. لطفا پیام برای من ارسال نکنید. این ماجرا به من و پسرم اوستا هیچ ربطی ندارد.

کدخبر: ۳۸۲۴۰۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • _user_1560755795

    این زنه هم به سیم آخر زده