کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۱۴۵۹۸
تاریخ خبر:

واکنش بازیگر «لاتاری» به ماجرای امیرمهدی ژوله و بازیکنان تیم ملی/ عکس

هادی حجازی‌فر از برخورد بازیکنان تیم ملی فوتبال با امیرمهدی ژوله انتقاد کرد.
به گزارش خبرآنلاین، هادی حجازی فر بازیگر فیلم «لاتاری» با انتشار عکسی از امیرمهدی ژوله در اینستاگرام نوشت: «سلام امیر جان، حالِ الانِ تو بیشتر اندوه هست تا عصبانیت، اندوه از بابت گره زدنِ رویایی جمعی به پدیده‌ای همچون فوتبالِ ملی، بلی ، ما هم مثلِ تو دل بستیم به شادی و حتی غمِ جمعی که مدتهاست جُز فوتبال در عرصه دیگری تجربه اش نکرده ایم.

من میدانم که ناراحتیِ الانِ تو و منِ شهروند، ناشی از شوکِ کلمه چیدَن و جمله بندیِ بخشی (بخش کوچکی) از ابزارِ این رویاست و خلقِ یک سوال بزرگ (و کمی ناامیدی زودتر از موعد): آیا مغز و گوشی که تحمّل کمی شوخیِ غیررسمی را ندارد و چنین کلمات و برخوردی پَس می اندازد، میتواند مُعجزه خلق کند؟ حتی اگر بُکُند که نمی کند، پا برجا و زایا خواهد بود؟ راستش من در این بی هوایی و کَم هوایی تو را ترجیح میدهم به هر اتفاقِ ناممکنی که ایشان بخواهد خَلق کند.

همینقدر واضح تو بی شَک در تمامِ این سالها به گسترهِ طنز و شوخیِ ما که آدم جز با گوشِ عمه اش نمیتواند شوخی کند افزوده ای، ما لبخندهایِ دیر به دیر و کج و معوَجمان را از سالها پیش به تو مدیونیم. از همان روزها و شب هایی که اسم امیر مهدی ژوله بی سر و صدا ، لایِ اسم های ناشناسِ تیتراژ گُم میشد.

آقا ژوله جان، گوشِ بنده در خدمتِ شماست، اگر موردِ پسند بود شوخی کن باهاش، بکِشِش، سوراخش کن، بِکَن بنداز دور. اصلا فک کن گوشِ خودته، در این حد.

این اتفاق، دلایلِ من برایِ ترکِ این رسانه ِشخصی را تقریبا تکمیل کرد، خزیدن تویِ بی خبری و وَر رفتنی دوست داشتنی با رویاها. امیدوارم با برد و صعود همراه باشه بازی ها و دوستان مدنظر از روی نیمکت شاهد این پیروزی باشند و ما هم از ته دل عربده بکشیم و گُل گُل بکنیم.»

روز گذشته امیرمهدی ژوله پستی را در اینستاگرام منتشر کرد و با ژست بازیگران در عکس تیم ملی فوتبال شوخی کرده بود که با واکنش سردار آزمون و مهدی طارمی روبه رو شد.

کدخبر: ۲۱۴۵۹۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • hossien

    فوتبالیست های تازه به دوران رسید واقعا ک ه

  • khashayar123

    ازمون وطارمی اخلاق و از جهانبخش یاد بگیر ن یه جنتلمن.ازمون که پولو دید رنگش عوص ش د.اولش یه پسر اخلاق مدار بود.الان جو گیر شده

  • hamedali

    باید دید این آقایون توی جام جهانی چه گلی به سر ملت می زنند