کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۷۰۰۴۳
تاریخ خبر:

واکنش‌ها به حضور عجیب شهردار تهران در مناطق سیل‌زده

انتشار تصاویری از علیرضا زاکانی شهردار تهران با کت و شلوار در بازدید از منطقه سیل زده امام زاده داوود با واکنش های انتقادی در شبکه‌های اجتماعی روبه‌رو شده است. تصاویر منتشر شده نشان می دهد که زاکانی با کت و شلوار در میانه گل و لای پس از سیل امام زاده داود ایستاده است.

برخی کاربران می‌گویند این رفتار شهردار تهران «نمایشی» است. کاربری نوشته است:‌ «چند روزی است که هواشناسی هشدار وقوع سیل می دهد. به جای بستن راه و تخلیه اماکن تفریحی و خانه هایی که در بستر رودها ساخته شده است (که این هم خود حکایتی است) تنها کاری که برای مردمی نشان دادن خود بلدند این است که با کت و شوار و کفش تا کمر وارد سیلاب شوند. نمی دانند که مدیریت شهری تخصص و علم می خواهد نه فرورفتن در سیلاب و گل و لای.» کاربر دیگری زاکانی را به اقدامات پوپولیستی متهم کرده و در ادامه تاکید کرده که او حتی پوپولیست خوبی هم نیست.

انتشار تصاویر دیگری از زاکانی توسط مشاور رسانه ای او بر انتقادات دامن زده است. رضا سیفی دستیار رسانه‌ای شهردار تهران دو تصویر از پاهای گل آلود زاکانی منتشر کرده و نوشته است «میریم برای جلسه ستاد اربعین».

کاربری با باز نشر این تصاویر نوشته است «باورم نمیشه … با همین لباس‌ها رفته جلسه ستاد اربعین….!» کاربر دیگری هم نوشته است:‌ «اون خدمتکار بدبخت باید کل راهرو رو تی بکشه و تمیز کنه!»

صبح امروز غیر از شهردار تهران وزیر کشور و استاندار تهران نیز حضور پررنگی در امام زاده داوود داشتند و به عملیات امداد رسانی نظارت کردند. عصر امروز هم محمد مخبر معاون اول رییس جمهور در مناطق سیل زده امامزاده داوود حضور یافت و از نزدیک در جریان روند امدادرسانی به سیل‌زدگان قرار گرفت.

کدخبر: ۴۷۰۰۴۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • _user_1574183413

    ما که نفهمیدیم . اگر نروند که میگید فلان و بهمان اگر هم بروند میگید نمایشی هست

  • _user_1587477410

    پاچه خاری تا این حد…