کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۲۲۴۲۸
تاریخ خبر:

واکنش‌های تند انتقادی به جنجال تازه سحر قریشی

روزنامه هفت صبح، فاطمه‌ رجبی | واقعا نمی‌خواهیم به خانم ستاره گیر بدهیم. یک اشتباهی کرده‌اند و فیلمش را هم خودشان منتشر کرده‌اند. شاید این اشتباه را کس دیگری می‌کرد واکنش‌ها این قدر شدیدنبود. به هرحال سحر قریشی بازیگر سینمای تجاری است‌، ‌بازیگری با کلی فالوئر و از چهره‌های مورد علاقه شبکه‌های اینترنتی و پای ثابت ایونت‌ها و افتتاحیه‌ها. بازیگری که فالوئرهایش برای عکس گرفتن با او بی‌تابی می‌کنند و او هم سعی می‌کند به آنها پاسخ‌هایی از سر صبر و محبت آمیزی ارائه دهد.

می‌گویند حضورش در هر ایونت با مجموعه‌ای از عکس‌ها و لبخنددهای رو به دوربین حداقل ده میلیون برای هر برنامه برای او عایدی دارد. او زن ثروتمندی است و بر مبنای الگوی رایج زنان ثروتمند دنیا عمل می کند. با کوله باری از شایعات و دلباختگی ها و حرف های گاه بی ربط و اشتباه . و رسانه هایی که کوچکترین خبر از سمت او را پوشش می دهند. پس این گزارش را بخوانید فقط برای مرور اشتباهات سلبریتی ها در مصاف با مردم عادی. یک نمونه که خبر از ظرفیت و کاراکتر حقیقی اشخاص می‌دهد هرچند شاید در مجموع خیلی هم اتفاق مهمی نباشد.

سحر قریشی و دوستانش در حال دویدن در پارک هستند و به یک پاکبان که روی نیمکت نشسته می‌رسند. خانم بازیگر با گفتن این جمله که با هم ست کرده‌ایم (رنگ لباس هر دو طیفی از سبز است) با خنده سمت کارگر می‌روند تا عکس بگیرند، کارگری که احتمالا خسته و بی‌حوصله است یا اصلا دلش نمی‌خواهد در بازی قریشی شرکت کند، می‌گوید برو. قریشی و در حال پیوستن به دوستانش با خنده می‌گوید: «فقط همینم مونده بود این به من بگه برو.»

طبیعی است که انتشار این ویدئو برای قریشی گران تمام شد. موج تندترین انتقادها در شبکه‌های اجتماعی به سمتش حرکت کرد و حتی دو نفر از اعضای شورای شهر هم به این رفتار واکنش نشان دادند. یکی از آنها به طعنه گفت لباس شرافت پاکبان‌ها با هر رنگی ست نمی‌شود و بعد هم از هنرمندان خواست به این رفتار طبقاتی قریشی واکنش مناسب نشان بدهند. یکی دیگر هم تهدید کرد که اگر خانم قریشی به سرعت عذرخواهی نکند این رفتارش با شکایت و پیگیری قانونی مواجه خواهد شد. پرویز پرستویی هم در اینستاگرامش کرد و نوشت:

«واقعا متاسفم !راستش وقتی این صحنه را از خانم قریشی دیدم خیلی حالم بد شد، چرا که مردم عادی هم هیچوقت با این مرد شریف و زحمتکش چنین برخوردی نمیکنن! نمیدونم ایشان تو این لحظه فکر نکردن اگه این فیلم تو دنیای مجازی منتشر بشه و خانواده اون پاکبان عزیز ببینند، چه حالی خواهند داشت؟ به‌نظرم‌ ایشان باید به اون منطقه مراجعه کنه و رسما پای این پاکبان عزیز و ببوسه و حتی باید حکم کنند این خانم یک روز کامل جای این پاکبان کار کنه، تا دیگه عبرت بشه و برای مزاح کردن راه دیگه‌ای پیدا کنه من به‌شخصه دست چنین افراد زحمتکشی را می‌بوسم.»

*** منقلب درون مرزی
شاید این حمله‌ها تند به نظر برسد اما قریشی تجربه حمله‌های تندتر هم دارد و به نظر می‌رسد خیلی باکی از رفتارهای جنجالی و واکنش برانگیز ندارد مثلا مدتی پیش که بحث ورود زنان به استادیوم حسابی داغ بود، در گفت‌و‌گویی اعلام کرد که ممنوعیت ورود زنان به ورزشگاه‌ها خیلی هم بیراه نیست و بعد هم ادامه داد: «دوست ندارم بروم استادیوم. از اینکه کنار تعداد زیادی آقا قرار بگیرم منقلب می‌شم، احساس امنیتم رو از دست می‌دهم. کاملاً موافقم که اجازه نمی‌دهند خانم‌ها به استادیوم بروند.» حتی اگر بلافاصله بعد از این حرف‌ها تصاویر سحر خانم در حالی که در استادیوم ابوظبی فوتبال تماشا می‌کند و اثری از منقلب شدن در او دیده نمی‌شود منتشر نمی‌شد…

*** همه چیز در یک برنامه
قریشی قبل‌تر هم یک بار در برنامه دید در شب مهمان رضا رشیدپور بود و در این برنامه پشت سر هم حرف‌های جالبی زد طوری که فردای مصاحبه؛ هم رسانه‌ها و هم سایت‌ها و صفحات مجازی که اخبار سلبریتی‌ها را پوشش می‌دهند نمی‌دانستند دقیقا کدام حرفش را تیتر کنند. در قسمت پایانی قرار شد قریشی با دیدن هر عکسی که نشان داده می‌شود یک چیزی بگوید، اینکه قریشی در بحبوحه مذاکرات هسته‌ای، آمانو مدیر کل آژانس بین‌المللی اتمی را نمی‌شناخت قابل چشم پوشی بود.

اما او حتی سرافراز رئیس وقت صدا و سیما و کوئنتین تارانتینو را هم به جا نیاورد و بدتر اینکه با دیدن تصویر فرانسیس فوردکاپولا مکث کرده و حدس زد که این چهره متعلق به آل پاچینو یا شاید هم مارلون براندو باشد! این تمام ماجرا نبود قریشی وقتی عکس احمدی‌نژاد را دید گفت که در وجود احمدی‌نژاد یک کاریزمایی دیده است که پیش از این تنها در وجود شهاب حسینی توانسته آن را مشاهده کند.

*** حاشیه تصویری
این وسط‌ها یک بار هم تصاویر بامزه بازی سحر قریشی و مهدی طارمی فوتبالیست که تاییدی بر ارتباط آنها با هم بود منتشر شد، تصاویری که دوباره اسم و عکس قریشی را سر زبان‌ها انداخت اما این بار اظهار نظر خاصی از او شنیده نشد که تنور حاشیه‌ها را داغ کند در عوض طارمی در یک گفت‌و‌گو حاضر شد و گفت یک دوره‌ای با قریشی در ارتباط بوده و همه چیز تمام شده است.

کدخبر: ۳۲۲۴۲۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر