کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۱۸۰۶۹
تاریخ خبر:

واردات قطعات خودرو توسط همسر و دختر برخی وزرا!

نادر قاضی پور عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه صاحبان تعدادی از شرکت هایی که اخیرا قطعات خودرو وارد کشور کرده اند همسر و دختر برخی وزرا و ژن های خوب هستند، گفته : "یکی از کارهای جدیدی که اخیرا توسط این افراد انجام شده ادغام سه شرکت با یکدیگر و ثبت شرکت جدید است تا اسامی این افراد ثبت نشود." ادامه صحبتهای مهم نماینده مردم ارومیه را برایتان نقل می کنیم:

*این شرکت ها حدود ۴ تا ۵ دست می چرخد و افراد زیادی سهامدار می شوند، لذا در نهایت شرکتی تشکیل می شود که سخت بتوان سهامداران و هیئت مدیره این شرکت ها را شناسایی کرد.

*برخی از آقایان اخیرا کارمندان خود را وارد این موضوع کرده و از آنها چک سفید امضاء گرفته اند.فعالیت های تجاری آقایان توسط این کارمندان انجام می شود تا اسامی وزرا و معاونان وزرا منتشر نشود.

*با ارزی که وزارت صنعت، معدن و تجارت برای واردات قطعات خودرو گرفته ایران خودرو و سایپا می توانند خودرو با قیمت یک بیستم تولید کنند.

*خرید خارجی برای آقایان پورسانت داشته و ثبت نام فرزندان آنها در خارج از کشور را تضمین می کند و از این طریق برای خود، همسران و فرزندانشان تابعیت می گیرند، در حالی که مملکت را برای منافع خود می فروشند

*باید مشخص شود ۷۸۰ میلیون دلار قطعات خودروی وارداتی کجا رفته است و این قطعات به قیمت دلار ۸ هزار تومانی یا ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی فروخته شده است؟، لذا وزارت صنعت باید اسامی مونتازکاران ارز بگیر دولتی را منتشر کند.

منبع: خانه ملت

کدخبر: ۲۱۸۰۶۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • ha.ah.1354

    هر دم از این باغ بری میرسد. مبارک مون با شه

  • hamedali

    هردم از این باغ خبری میرسد ….

  • masina

    فقط ای کاش نام ها رو هم می گفتند که امکا ن ماست مالی را به حداقل می رسوند.

  • jm.1987

    جالب اینکه همه در مورد فساد در جناح مقاب ل افشاگری میکنن و تکذیب نمیشه. فقط هرکس چیزی میگه طرف مقابل یک مورد جدید رو میکن ه.شعار دو جناح هم شده ما خوبیم همه … .