کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۳۲۹۰۳
تاریخ خبر:

هیچ گونه قطعی اینترنت در کشور نخواهیم داشت

خبرگزاری ایرنا: رئیس کارگروه ارتباطات و مخابرات مجلس شورای اسلامی گفت: قطع اینترنت کشور از ۱۳ آبان، شایعه دشمنان برای تشویش اذهان عمومی است و این مشکل را در کشور نخواهیم داشت.

رمضانعلی سبحانی فر در نشست پدافند غیر عامل شهرستان سبزوار با اشاره به عملیات روانی و رسانه ای دشمن افزود: قطع اینترنت دروغ است و دشمن هیچ غلطی در این باره نمی تواند انجام دهد.

این نماینده مجلس با اشاره به ضرورت استفاده از شبکه های داخلی اطلاعات اظهار داشت: زیر ساخت های لازم برای تقویت و توانمندسازی پیام ‌رسان‌ های داخلی فراهم شده و به زودی مشکلات آنها رفع خواهد شد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موضوع تحریم های دشمن در ۱۳ آبان حاصل جنگ روانی و فضاسازی داخلی است گفت: تمام تمهیدات لازم انجام شده و هیچ مشکل خاصی در کشور به وجود نخواهد آمد.برای خرید نفت ایران نیز مشکلی ایجاد نخواهد شد و هم اکنون فروش نفت خام صادراتی در بورس عرضه شده و بسیاری از کشورها برای خرید نفت ایران در صف انتظار هستند.

کدخبر: ۲۳۲۹۰۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • Amirkhan56

    این حرف اینقدر مسخره است که گفتنش حتی از اون مسخره تره ! مثل اینه که بگویی فردا خورشید طلوع نمیکنه! آقایان اینقدر ذهن خو دتان و مردم را درگیر این مسایل بیخودی نک نید