کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۴۲۳۱۸
تاریخ خبر:

هنرنمایی استاد گالیله در شبکه یک

روزنامه هفت صبح | شیوه عذرخواهی مجری شبکه اول از طرفداران پرسپولیس در تاریخ ثبت خواهد شد. مجری برنامه زنده شبکه رسمی کشور روی آنتن سوار بر مشتی شایعه بی‌ارزش شوخی‌هایی می‌کند که ضد جامعه،‌ضد سرمایه اجتماعی و برپایه دامن زدن بر بی‌اعتمادی عمومی است. شوخی زشتی که مصداقی جز لاطائلات کانال‌های تلگرامی ندارد و ضد آن بی‌نهایت دلیل و مدرک وجود دارد.

مجری عزیز نتوانست خودرا کنترل کند و آن شوخی را انجام داد و فردایش در برنامه زنده با فرو رفتن در کالبد یک مصلح اجتماعی دانا (!) همان حرفش را به نوعی تاکید کرد و با یاد کردن از گالیله گزاره حمایت وزیر ورزش از پرسپولیس را همچون چرخیدن کره زمین به دور خورشید یک انگاره علمی و دقیق عنوان کرد که حالا مجری شجاع و دقیق ما تحت فشار ناجوانمردانه،مجبور به انکار آن شده است.

و همانطور که گالیله در انتهای محاکمه‌اش و بعد از پس گرفتن اجباری حرف‌هایش در مورد چرخیدن زمین در محکمه انگیزیسیون به زمین اشاره می‌کند و می‌گوید« اما تو می‌چرخی» دوست عالم ماهم این پیام را به مخاطب می‌دهد که من مجبور به پوزش شدم وگرنه حرفم درست است!

چه باید کرد؟ ‌چه باید کرد با خیل مجریانی که نمی‌توانند بین جذبه بی‌مهار مطرح شدن و در عین حال عاقل بودن موازنه مطلوب برقرار کنند. چه باید کرد با چنین مجریانی که تلویزیون را سکوی پرشی برای آینده خود می‌دانند و برای سرشناس شدن و لابد بهره‌برداری ساده از منافع سرشناس بودن. بگذارید جملات دیگر آقای مجری را در همین عذرخواهی حماسی مرور کنیم به نقل از ورزش سه:

از همان لحظه‌ای که عبدالرضا امیراحمدی مجری برنامه صبح بخیر ایران، ماجرای روز پدر را واسطه کرد تا به داستان جایزه قلابی برای پسربچه‌های تنبل و بی‌استعداد برسد و در نهایت با عبارت «هشتگ بابا مسعود» حرف‌هایش را خاتمه داد، معلوم بود این صحبت‌های او که به نوعی تکرار ادعای هواداران سپاهان، تراکتور و استقلال این‌بار در فضای مجازی نه که در تلویزیون بود، با خشم هواداران پرسپولیس و اعضای این باشگاه مواجه می‌شود.

امیراحمدی حرف‌هایش را در رابطه با اتفاقاتی که طی ۲۴ ساعت گذشته به دلیل اظهارات او رخ داده بود، اینطور با کنایه و شوخی آغاز کرد:« دیروز صبح سکه شد ۱۱ میلیون و پانصد هزار تومان؛ هیچ اتفاق و واکنشی نبود. دلار بازگشت به کانال ۲۴ هزار تومان ولی هیچ عکس‌العملی اتفاق نیفتاد. ما این همه از مشکلات اقتصادی گفتیم ولی صدایی از کسی بیرون نیامد ولی یک ذره که به شوخی در مورد فوتبال صحبت کردیم، یکدفعه دیدیم که فوتبال از نان شب واجب‌تر است و باید حواسمان به فوتبال باشد.»

«یکی از مسئولان محترم ورزش چند وقت پیش گفته بود، اینکه چه تیمی ببرد یا ببازد، برای ما زیاد مهم نیست. برای ما این مهم است که عده‌ای به ورزشگاه بروند و انرژی و خشمشان تخلیه شود.»
مجری شبکه یک سیما که حواشی روز گذشته به نظر می‌رسد کاملا کلافه‌اش کرده، حرف‌هایش را از سر گرفت و عنوان کرد: «خوشحالیم دیروز بالاخره ما یک چیزی گفتیم و بخشی از این خشم انباشته الحمدالله تخلیه شد و مقصرش هم من بودم.

مقصر تمام این اتفاقات سیاسی، اقتصادی و همه کمبودها من هستم….. از همه عذرخواهی می‌کنم. ببخشید که به هر حال خامی کرده‌ایم و چیزی گفته‌ایم که موجبات تکدر را فراهم کرد. دوستان هم اصرار داشتند، همینجایی که این شوخی مطرح شده است، عذرخواهی هم در همینجا صورت بپذیرد. که بحمدالله انجام شد. خدا همه رفتگان را بیامرزد؛ به خصوص مرحوم گالیله را… »

کدخبر: ۳۴۲۳۱۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • amirsadat161

    اره الان تمام مشکلات ما اینه