کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۱۸۴۲۷
تاریخ خبر:

همه چیز درباره حاشیه‌های اخیر برنامه خندوانه

در چند روز گذشته جدال لفظی شدیدی بین رامبد جوان و محمدحسین فرحبخش شکل گرفته است. ابتدا فرح‌بخش تهیه‌کننده و کارگردان سینما در صحبت‌هایی تهیه‌کننده برنامه «خندوانه» را به زد و بند و رانت‌خواری متهم کرد و سپس رامبد جوان این ادعا را رد کرد و گفت: «اگر ادعایی دارید با سند مطرح کنید و اگر نه حرفی نزنید.» این سخنان باعث واکنش شدیدتری از سوی فرح‌بخش در نوزدهم تیر شد.

روز گذشته محمد حسین فرح‌بخش در ویدئویی که در فضای مجازی منتشر کرد و گفت: «یارب! مباد که گدا معتبر شود… یادت رفته که پانزدهم بهمن ۹۶ مقابل ناجی هنر گفتی جواد فرحانی تهیه‌کننده خندوانه است و علی احمدی فقط کارهای تدارکات را انجام می‌دهد؟!

رامبد جان! تا سه سال قبل اگر ماشینت را می‌دزدیدند نمی‌توانستی جایگزین کنی و حالا…!؟ بیخودی برای مردم گرسنه نقش بازی نکن! اگر روراست هستی بیا و عقبه اسپانسرهای برنامه‌ات را افشا کن. آیا این اسپانسرها متصل به بیت‌المال نیستند؟ پول اسپانسرهایی که وارد برنامه‌ات شدند برای مردم پابرهنه نیست که در آبادان و خرمشهر آب هم ندارند؟ من بعد از سال‌ها کار در سینما هستم، نمی‌توانم همزمان سه فیلم تهیه کنم شما از کجا سرمایه تولید متوالی چند فیلم را فراهم کرده‌ای؟ زمانی که من به شما نقش دادم کسی در سینما به شما نقش یک نمی‌داد! خنده‌دار است که می‌گویی احمدی سابقه ۲۴ سال تهیه‌کنندگی دارد! این سابقه در کجا بوده؟ این بنده خدا تازه به‌ واسطه اعتراضات ما به خاطر عملکرد غلطش در تصویرشهر و توقیف فیلم‌های مجوز دار از گمنامی درآمد.»

محمدحسین فرح‏بخش، برای اولین بار در روز پنجشنبه ۱۴ تیر، ویدئویی را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد که در آن سیدعلی احمدی، مدیر عامل موسسه تصویر شهر را به‌خاطر نمایش ندادن آثارش در سینماهای وابسته به شهرداری تهران مورد انتقاد قرار داد. او در این مصاحبه مدعی شد سید علی احمدی که تهیه کننده «خندوانه» نیز هست، در پشت پرده این برنامه مشغول رانت خواری است و به رامبد جوان درباره این تهیه‌کننده هشدار داد.

رامبد جوان مجری برنامه پربیننده «خندوانه» هم با انتشار ویدئویی در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام در ۱۷ تیر به صحبت‌های محمد حسین فرح‏بخش درباره علی احمدی تهیه‌کننده برنامه «خندوانه» واکنش نشان داد که همین واکنش باعث انتشار ویدئویی تندتر از فرح‌بخش درباره رامبد جوان شد.

کدخبر: ۲۱۸۴۲۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • carlos

    واقعا چرته .چیزی برای خندیدن داره؟؟؟ با حرکات جلف مجری هاش

  • daryosh74

    فحاشی و بی شعوری همزاد همند

  • armanazmoodeh

    خب یه برنامه موفق رو مجری گری کرده پول د ار شده. این طبیعیه. میخای پولاشو بده ب ت و که حسودیت نشه

  • karimian

    اینکه آدم یک برنامه موفق و پربیننده بساز ه و از کنار اون به پول برسه توی همه ی دن یا طبیعیه و چیز عجیبی نیست‌.

  • javadfayaz

    اصلا دیگه قشنگ نیست وجذابیت قبل رو نداره