کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۰۶۰۷۷
تاریخ خبر:

هفت نکته ناگفته درباره هویت عامل ایرانی حمله مسلحانه به دفتر یوتیوب

**** ۱ **** نسیم نجفی متولد ارومیه و ساکن محله ریورساید در شرق لس آنجلس بوده و مرد ۳۶ ساله‌ای که در وضعیت وخیم در بیمارستان به سر می‌برد، دوست پسر وی بوده است.

**** ۲ **** نسیم نجفی قبل از اقدام به خودکشی، مرد ۳۶ ساله را همراه با دو زن دیگر با اسلحه کمری ۹ میلی‌متری مورد هدف قرار داد و سپس به زندگی خود خاتمه داد.

**** ۳ **** ظاهرا اختلاف خانوادگی با مرد مضروب دلیل این حمله بوده است. « Zack Vorhies» از کارمندان یوتیوب به MSNBC گفت: "جلوی دفتر مرکزی دعوای نسیم و مرد مضروب را شنیده است که آن مرد با صدای بلند به زن گفته است که آیا می‌خواهی به من تیراندازی کنی؟"

**** ۴ **** «نسیم نجفی اقدم»، گیاهخوار و حامی حقوق حیوانات که قبل از رفتن به آمریکا در مهرشهر کرج زندگی می‌کرده، صاحب کانالی به نام Nasime Wonder1 با ۵ هزار مشترک بود که ویدئوهایش بیش از ۱ میلیون بازدید داشته اما بعد از این اتفاق یوتیوب این کانال را پاک کرده است. ظاهرا وی در ویدئوهای خود از یوتیوب شاکی بوده است که چرا محتوای وی را فیلتر کرده و باعث شده است تا کم مخاطب شود. گوگل در سال ۲۰۰۶ یوتیوب را به مبلغ ۱٫۶۵ میلیارد دلار خرید و اخیرا فیلتر محتوا را در دستور کار خود قرار داده که باعث اعتراض برخی کاربران شده است

**** ۵ **** وقتی نام او را در یوتیوپ جستجو می‌کنید، فیلم‌های زیادی از نسیم نجفی اقدم دیده می‌شود. بیشتر فیلم‌های او مربوط به ورزش‌هایی است که انجام می‌دهد. در عین حال نسیم نجفی اقدم یک وب سایت به نام نسیم سبز نیز دارد که در آن به ورزش و برنامه غذایی گیاهخواری پرداخته است که در کنار آنها برنامه‌های تبلیغاتی هم دیده می‌شود.

**** ۶ **** نسیم نجفی اقدم اخیرا ویدئویی از خود منتشر کرده که این ویدئو در یوتیوپ قابل دسترسی است. او در این ویدئو گلایه‌های خود از یوتیوپ را مطرح می‌کند می‌گوید مورد تبعیض قرار گرفته و یوتیوپ ویدئو‌های او را فیلتر کرده است چون این ویدئوها، قدیمی و جدید بازدید کننده‌های زیادی داشته و حالا یوتیوپ می‌خواهد مانع از بازدید آنها شود.

**** ۷ **** او پیش از این مدعی شده بود از سوی مروجان گوشتخواری تهدید شده و در جایی دیگر در حالیکه کارمندان یوتیوپ را "کوته فکر" خطاب کرده اینطور نوشته که اکانت او فیلتر شده و کارمندان یوتیوپ کانال‌های فارسی وی را تحت کنترل دارند.

کدخبر: ۲۰۶۰۷۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • mili699

    قیافش مثل دیونه هاست

  • majid.kh

    خوب کاری کرد

  • Ali.Ro

    این زن یک دیوانه به تمام عیار بود ویدیو هاشو ببینید میفهمید

  • 1.arashk

    بهایی هم بود.

  • arashparsi

    وحید خز هم نفر بعدیه لابد

  • reza77uk

    یوتیوپ ؟ آنقدر بیسوادی ؟ YouTube

  • peyman0917

    أين خانم يه پا رواني بود