کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۸۹۸۶۴
تاریخ خبر:

هشدار هواشناسی برای چند روز آینده

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به کاهش ۱۰ درجه‌ای دمای هوا در شمال شرق کشور از بارش پراکنده باران در برخی نقاط خبر داد.

صادق ضیائیان در گفت و گو با ایسنا اظهارکرد: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی و خروجی مدل‌ها امروز (۱۳ آبان) در برخی نقاط استان‌های گیلان، مازندران، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، تهران، البرز، قزوین، ارتفاعات سمنان و ارتفاعات کرمان بارش پراکنده باران ، گاهی رعد و برق و وزش باد و در ارتفاعات شمال شرق و ارتفاعات البرز مرکزی بارش برف و در نیمه شمالی فارس، نیمه جنوبی خوزستان، شمال بوشهر، شمال خلیج فارس و برخی نقاط از کهگیلویه و بویر احمد رگبار باران ، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وی تا ظهر فردا (۱۴ آبان) نیز در برخی نقاط سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، کرمان و هرمزگان بارش پراکنده و خفیف باران خواهیم داشت.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان این که امروز کاهش محسوس دما بین ۷ تا ۱۰ درجه سانتیگراد در شمال شرق کشور پیش‌بینی می‌شود،اظهارکرد: طی امروز تا چهارشنبه (۱۳ تا ۱۵ آبان) در منطقه زابل در بعضی ساعات وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: طی روز پنجشنبه (۱۶ آبان) نیز در برخی نقاط خوزستان و شمال خلیج فارس بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۴ آبان) کمی تا قسمتی ابری همراه با غبار صبحگاهی با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۸ درجه سانتیگراد و طی روز چهارشنبه (۱۵ آبان) صاف، همراه با غبار صبحگاهی و در بعد از ظهر افزایش ابر با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

کدخبر: ۲۸۹۸۶۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر