کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۸۶۷۴۳
تاریخ خبر:

هشت پیشنهاد ‌ویژه خرید که شاید به کارتان بیاید

روزنامه هفت صبح، گروه بازار | پول‌هایی را که با کلی زحمت و دردسر به‌دست می‌آورید می‌توانید در یک چشم برهم زدن آتش بزنید.این کار با یک فندک ساده هم امکان‌پذیر است اما با چند دقیقه چرخ زدن در اینترنت و جست‌وجو در سایت‌های فروش آنلاین وسایلی پیدا می‌کنید که می‌توانند موجودی حساب‌های شما را درست مثل همان فندک در یک لحظه پودر کنند.کارایی؟ بله! بعضی‌هایشان کارایی دارند و به‌عنوان مثال می‌توانند جلوی افشای اطلاعات محرمانه مثل مصاحبه‌های غیررسمی وزرا را که نباید دست شبکه‌های بیگانه بیفتند بگیرند.

به‌عنوان مدیر و برگزارکننده تورهای گردشگری در بیابان و جنگل هم می‌توانید شارژر همراه پاورولوجی را دوست داشته باشید اما به‌شرط اینکه کرونا تمام شود و بتوانید بابت ارائه خدمات لوکس به مشتری‌هایتان پول بگیرید. این فهرست هشت‌تایی از چنین وسایلی تشکیل شده‌اند.گران‌قیمت با کارایی عجیب و غریب. پس الزاما این نوشته راهنمای خرید نیست.بخش‌هایی از آن جنبه سرگرمی دارد و بخش‌هایی را به‌طور خاص مشخص کرده‌ایم تا بدانید کجا باید با بیشترین سرعت فرار کنید!

* یک: شارژر همراه پاورولوجی Generator / قیمت: ۱۵میلیون و ۳۰۰هزار تومان
پاورولوجی یک برند کانادایی است که در زمینه طراحی و تولید لوازم جانبی مخصوص شارژ تخصص دارد.این پاور بانک با قدرت خروجی ۱۴۰هزار و ۴۰۰میلی‌آمپر دارای پورت خروجی برق شهری ۱۱۰ولت، USB و تایپ C و لپ‌تاپ است.پورت‌های ورودی دستگاه شامل برق شهری و قابلیت اتصال پنل خورشیدی می‌شود.این دستگاه دارای یک خروجی برق شهری است که از این طریق قدرت روشن کردن یخچال را هم پیدا می‌کند.
با چنین رقمی شارژر همراه پاورولوجی احتمالا به‌درد راهنماهای سفر و مدیران تورهای گردشگری بخورد یا مثلا افرادی که به شایعه‌های آخرالزمانی علاقه دارند و تا الان نصف پناهگاه مجهز مخفی و زیرزمینی خودشان را حفر کرده‌اند.بالاخره تا وقتی شر زامبی‌ها از سر زمین کم شود، برق لازم داریم یا نه؟

* دو: فرمان و پدال بازی تراستمستر مدل T-GT / قیمت: ۳۲میلیون و ۶۰۰هزار تومان
پراید به‌تنهایی حدود ۱۰۰میلیون تومان است.پس خوابش را ببینید که پشت ماشین‌های مسابقه و فرمول یک بنشنید و گاز بدهید.تنها راه‌های ارزان غلتیدن در آغوش رویاهای شیرین یا خرید کنسول‌های بازی است. اگر دومی را انتخاب کنید، می‌توانید فرمان و پدال بازی تراستمستر هم برایش تهیه کنید و با اتصال کل مجموعه به صندلی‌های مخصوص بازی کابین یک ماشین مسابقه واقعی را در خانه شبیه‌سازی کنید.البته که خرید کنسول و فرمان و صندلی و تلویزیون و بقیه تجهیزات احتمالا اندازه همان پراید تمام شود!

* سه: ‌هارد اکسترنال سایبرپل M200F / قیمت: ۱۳میلیون تومان
اگر وزیر امورخارجه‌ هستید به‌عنوان مشاور رسانه‌ای رئیس‌جمهوری فعالیت می‌کنید و باید از یک‌سری گفت‌وگوی تهیه شده برای آرشیو محرمانه تاریخ شفاهی محافظت کنید، این یکی واقعا به دردتان می‌خورد.باور کنید پرداخت ۱۳میلیون تومان برای چنین کاری اصلا زیاد نیست. هارد‌اکسترنال سایبرپل برای نگهداری اطلاعات مهم با قابلیت رمزگذاری سخت افزاری ساخته شده است و تاییدیه امنیت رمزنگاری سخت افزاری از FIPS آمریکا را دارد.

یکی از ویژگی‌های مهم این هارد که باعث شده تا این مدل با سایر هاردها تفاوت پیدا کند صفحه‌ کلیدی است که روی هارد تعبیه‌ شده است.با استفاده از این صفحه‌کلید می‌توانید برای پنج کاربر مختلف به‌صورت جداگانه رمز انتخاب کنید.این امکان باعث شده تا هر شخص رمز مختص به خود را داشته باشد و در صورت گم‌شدن هارددیسک، کسی به اطلاعاتتان دسترسی نداشته باشد.این مدل سه نشانگر LED دارد که وضعیت هارد را نمایش می‌دهند.

وزن و ابعاد دستگاه کاملا معمولی است.می‌توانید آن را توی جیب شلوار و بارانی بگذارید یا داخل کیف و کوله مخفی کنید با این حال کاربران تنها با واردکردن رمز قادر به استفاده از اطلاعات هارد هستند کابل USB که برای این مدل تعبیه‌شده نسخه سه بوده تا سرعت انتقال اطلاعات بالا برود.کابل این هارد را می‌توانید در شیار دور بدنه قرار دهید. برای زمانی که از هارد استفاده ندارید این ویژگی باعث جمع‌و‌جور‌تر شدن هارد می‌شود.

* چهار: ست گیمینگ ایپیک گیر مدلDeFiant CAL 50 / قیمت:۱۴ میلیون تومان
کیف ۵۰Cal آدم را یاد کیف مخصوص قاتلان حرفه‌ای می‌اندازد فقط وقتی در آن را باز کنید به جای تفنگ نقطه‌زن و دوربین دید در شب و قطعه صدا خفه‌کن با سخت‌افزارهای مورد نیاز برای انجام بازی رایانه‌ای روبه‌رو می‌شوید.به‌شکل بی‌نظیری کیفیت تک‌تک آنها تضمین شده است. مهم‌ترین عضو این مجموعه یک صفحه کلید مکانیکی مخصوص بازی است که قادر است به‌جز خرید نان، پخت غذا و تنظیم بازار مرغ خر، کاری برایتان انجام دهد.

خود کیف را از پلی کربنات مخصوص طراحی کرده‌اند تا از مجموعه مقابل ضربه‌های احتمالی مراقبت کند. غیر از صفحه‌کلید یک ماوس بازی، یک هدست، پد ماوس، پایه‌های جانبی، نوارهای نورانی و بسته مخصوص سوئیچ‌ها را هم داخل کیف پیدا می‌کنید. نظر ما؟ اگر دور و برتان کسی را دارید که با هدیه گرفتن چنین چیزی خوشحال می‌شود،در هر جایگاهی که هست، ترکش کنید! فوری و بدون هیچ توضیحی.

* پنج: ‌فلش مموری سایبرپل M480 / قیمت: ۱۲ میلیون و ۳۰۰هزار تومان
سایبرپل به‌جز هارددیسک‌های گرانقیمت ۱۳میلیون تومانی با ظرفیت دو ترابایت، فلش‌مموری‌های گرانقیمت با ظرفیت ۵۱۲گیگابایت و قیمت ۱۲میلیون و ۳۰۰هزار تومان هم تولید می‌کند.روی این فلش یک چهارم اطلاعات قابل ذخیره‌سازی روی هارددیسک جا می‌شود اما اگر سرتان در حساب و کتاب باشد، متوجه می‌شوید وسایل ذخیره‌سازی قابل حمل اصولا گران‌تر هستند.پس زیادی سخت نگیرید!فلش‌مموری سایبرپل دقیقا مثل هارددیسک‌هایش از اطلاعات شما حراست می‌کند و تا زمانی که رمز سخت‌افزاری را وارد نکنید روی سیستم باز نمی‌شود.

خبر خوب اینکه فلش‌مموری‌های سایبرپل سری CP-SK3 در ظرفیت‌های مختلف تولید می‌شوند و می‌توانید آنها را از حداقل ظرفیت هشت گیگابایت تا حداکثر ۵۰۰گیگابایت سفارش دهید. مدل‌های کم‌ظرفیت شاید بهتر باشند چون دردسرهایی که ممکن است پس از انتشار مصاحبه‌های محرمانه به‌وجود می‌آید تعدادشان کمتر خواهد بود. اگر مسائل ایمنی را رعایت کنید که اصلا خطری وجود نخواهد داشت.برای این کار کافی است با استفاده از صفحه‌کلید برای پنج کاربر فلش به‌صورت جداگانه رمز انتخاب کنید.

* شش: ‌کیبورد تبلت مدل Magic مناسب برای آی‌پد ۱۲٫۹اینچی / قیمت: ۱۲ میلیون تومان
آی‌پدهای ۱۲٫۹اینچی برای حمل و نقل مناسب نیستند. آنها را بهتر است داخل دفتر یا خانه روی میزی جایی نصب کنید تا مثل یک لپ‌تاپ کارایی داشته باشد. اپل زحمت کشید و به‌ازای آن همه پول، کارایی برابر با لپ‌تاپ‌ها را در طبق اخلاص تقدیمتان می‌کند اگر شما هم سر کیسه را شل کنید و ۱۲میلیون تومان دیگر برای خرید صفحه‌کلید هزینه کنید، دیگر غم و غصه‌ای بابت وجود یک هیولای واقعی در کنار خود نخواهید داشت. صبر کنید! آی پد ۱۲٫۹ اینچی را چند خریدید؟ برای صفحه‌کلید چقدر پول دادید؟ چرا از اول یک iMac سفارش ندادید؟

* هفت: کارت حافظه یک ترابایتی میکرو SD سن دیسک / قیمت: شش میلیون تومان
کارت حافظه‌‌ سن‌دیسک، از نوع کلاس ۱۰ است.درست مثل بقیه کارت‌های حافظه میکرو SD موجودر در بازار. استاندارد سرعت کارت حافظه‌‌ سن‌دیسک از نوع‌ UHS-I U1 است. درست مثل مثل بقیه کارت‌های حافظه میکرو SD موجودر در بازار.کارت حافظه‌‌ سن‌دیسک در اسلات مخصوص کارت حافظه دستگاه‌هایی مثل موبایل قرار می‌گیرد.درست مثل بقیه کارت‌های حافظه میکرو SD موجودر در بازار. پس چرا باید برایش این همه پول پرداخت کرد؟

چون بیشتر از بقیه کارت‌های حافظه میکرو SD موجود در بازار جا برای ذخیره‌سازی اطلاعات، عکس، فیلم، برنامه و بازی و… دارد؛ حدود یک ترابایت! درست مثل بقیه هارددیسک‌های قابل حمل موجود در بازار. دیدید؟ اگر می‌خواهید شش میلیون تومان را پرداخت نکنید توجه شما را به مهم‌ترین مسئله موجود جلب می‌کنیم. وزن این کارت حافظه را با یک هارددیسک یک ترابایتی مقایسه کنید تا رقم پرداختی قابل توجیه باشد. کارت حافظه یک ترابایتی میکرو SD سن دیسک همچنین برابر ضربه و آسیب‌دیدگی مقاومت دارد.

* هشت: ‌کتابخوان آمازون Kindle Oasis / قیمت: ۱۵میلیون تومان
اگر از آن دسته کتابخوان‌هایی هستید که تا امروز در برابر وسوسه خرید بوک ریدر مقاومت کرده‌اند، از امروز به بعد هم می‌توانید همان را راه ادامه دهید.مثلا همین Kindle Oasis را تصور کنید؛ نمایشگر E Ink Carta Plus دارد که ضدبازتاب نور است و با اندازه هفت اینچی و دقت ۳۰۰ppi تجربه‌ای کاملا مشابه صفحه کاغذی کتاب را ارائه می‌دهد.طراحی پیشرفته‌ای دارد. سبک و خوش دست است. امکان تنظیم نور صفحه برای روز و شب دارد.

به اینترنت متصل می‌شود و می‌توانید خودتان هم فایل‌های PDF رویش ذخیره کنید یا لغتنامه‌ها و دیکشنری‌های مورد نیاز را بگیرید. مهم‌ترین ویژگی این کتابخوان سیستم‌عامل آن است که سرعت بیشتری دارد باتری آن با یک بار شارژ دستگاه حدود یک ماه کار می‌کند و به‌خاطر استفاده از استانداردهای ویژه در زیر آب، حمام و استخر تا عمق دو متر به مدت یک ساعت دوام می‌آورد. با این‌حال مطمئن باشید اگر از الان تا پایان زندگی‌تان کتاب بخرید، جمع رقم قابل پرداخت برای همه‌شان به ۱۵میلیون تومان نمی‌رسد. کتاب‌های فارسی رسمی را هم می‌توانید با خرید فیدیبوک یک میلیون و ۷۷۰هزار تومانی داشته باشید اما روی این دستگاه چنین قابلیتی به‌شکل عادی وجود ندارد و باید کلی کلک سوار کنید!

توضیحات

1

توضیحات

2

توضیحات

3

توضیحات

4

توضیحات

5

توضیحات

6

توضیحات

7

توضیحات

8

توضیحات

*

کدخبر: ۳۸۶۷۴۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر