کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۹۶۸۳۶
تاریخ خبر:

هالیوودی‌ها تعطیلات را کجا گذراندند؟

روزنامه هفت صبح| سال نوی میلادی آغاز شده و مدارس در آمریکا دست کم تا فردا، دوشنبه تعطیل خواهند بود. یعنی به مدت یک هفته، اگر تعطیلات را از روز 26 دسامبر در نظر بگیریم.هالیوود ریپورتر در گزارشی به بررسی مناطق و شهرهایی پرداخته که برخی از ستارگان و مدیران هالیوودی، وقت خود را در آنجا گذراندند.

یک: ماندن در لس آنجلس: برخی این گزینه را انتخاب کردند. مثلا بن افلک و جنیفر لوپز نخستین کریسمس بعد از ازدواج دوباره را در منزل خود در بل ایر گذراندند. کیم کارداشیان و جین فوندا و بیلی آیلیش نیز ترجیح دادند در سواحل کرانه غربی آمریکا بمانند و جایی نروند. برخی البته مهمانی‌هایی با هم داشتند مثل نورث وست در مراسم شب کریسمس خانه کورتنی کارداشیان و تراویس بارکر، آواز خواند و در میان میهمانان کتی هیلتون، مادر پاریس هم حضور داشت. یا مثلا ملانی گریفیث میهمان خانه مارتین لارنس بولارد، طراح داخلی و دکوراسیون مشهور بود.

دو: محبوب‌ترین مقصد مسافرتی، کما اینکه این روزها احتمالا در این صفحه از آن زیاد خواندید؛ شهر آسپن است. شهری کوچک و محبوب برای ثروتمندان آمریکایی و حتی جهان برای گذراندن تعطیلات زمستانی. این شهر در یک کوهپایه در کلرادو قرار گرفته و این روزها دمای هوا در آن حتی به منفی دوازده درجه نیز می‌رسد ولی پیست‌های اسکی محبوبی برای ستارگان هالیوودی دارد. در این شهر این روزها، جف بزوس و همسرش لورن سانچز، خواهران حدید یعنی بلا و جی جی، جاستین بیبر به همراه همسرش هایلی، ماریا کری و همراه این روزهایش برایان تاناکا در حال گذران وقت یا تفریح دیده شدند.

سه: برخی اما هستند که طاقت این همه سرما را ندارند و برای همین به سمت مناطق جنوبی‌تر می‌روند. مثلا اوباما به سنت همیشگی که بیش از دو دهه است در حال اجرا است، تعطیلات خود را در یک جزیره به نام اوآهو، یکی از جزایر هشت گانه هاوایی، گذراندند و البته در این تعطیلات برای توزیع پتو و غذا بین بی‌خانمان‌ها نیز کمک کردند. در این منطقه دمای هوا بین 18 تا 27 درجه است.

چهار: سایر مناطق آمریکا هم این روزها شاهد مسافرت سلبریتی‌ها بوده است. مثلا آنا درآرماس تعطیلات را در ووداستاک، یک شهر در حوالی نیویورک گذراند یا جولیا گارنر و همسرش مارک فاستر، به حوالی دریاچه تاهو در ایالت نوادا رفتند.

پنج: برخی منطقه کارائیب را برای مسافرت انتخاب کردند که اگرچه خارج از آمریکا است ولی هم گرم است و هم نزدیک به ایالات متحده. مثلا سرگئی برین، یکی از بنیانگذاران گوگل و یان کوم، بنیانگذار واتساپ در جزیره سنت بارتز وقت خود را گذراندند. در این جزیره یک جشن زمستانی توسط فروشگاه پوشاک لوکس LuisaViaRoma نیز برگزار شده بود که عواید آن به یونیسف می‌رسید و برخی برای این هدف به آنجا رفتند و 3 میلیون دلار به این نهاد زیر نظر سازمان ملل در خصوص کودکان کمک کردند.

شش: خاورمیانه و شمال آفریقا هم برای برخی محبوب بود. مثلا شکیرا و دو پسرش به دوبی آمدند و همان طور که می‌بینید عکسی نیز با یک شاهین روی بازوی شکیرا از او ثبت شده است. ریچل موریسون، کارگردان و فیلمبردار، از مراکش دیدن کرد و دمی سینگلتون شاه ریچارد (با توقف در منطقه اقصر مصر) از مراکش دیدن کرد.

هفت: و در نهایت باید به نیکول کیدمن اشاره کنیم که برای تعطیلات به استرالیا رفته است تا به گفته یکی از نزدیکانش، از یکی از آخرین کریسمس‌هایی که ممکن است در کنار مادر خود داشته باشد لذت ببرد.

کدخبر: ۴۹۶۸۳۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر