کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۲۰۱۵۷
تاریخ خبر:

نکته بازی| این مهاجمان که رویای حریفان هستند!

روزنامه هفت صبح| ‌بعضی از این پیشکسوتان ما هم واقعا ته کارشناسی را درآورده‌اند. یعنی پای صحبت‌های‌شان که بنشینید، انگار در یک کلاس مربیگری سطح A آسیا به‌طور رایگان شرکت کرده‌اید! مثلا جناب آقای مسعود معینی که سال‌ها عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال بوده‌اند و انتظار می‌رود درباره فوتبال نظراتی فنی و کارشناسی و دقیق و فارغ از احساس داشته باشند درباره دربی امروز گفته‌اند: «حسم می‌گوید استقلال با یک فوتبال عجیب و غریب پرسپولیس را شکست می‌دهد.»

فکرش را بکنید! خبرنگار تماس گرفته با پیشکسوتی که سال‌ها مربیگری کرده، عضو کمیته فنی فدراسیون بوده، مدرس چندین و چند کلاس مربیگری بوده‌ و از او درباره دربی سوال پرسیده، آن وقت ایشان فرموده: «حسم می‌گوید استقلال با یک نتیجه عجیب و غریب می‌برد!» پدر و مادر ما هم که فوتبال نمی‌بینند، احتمالا درباره نتیجه بازی همین شکلی پیش‌بینی می‌کنند! ایمان عالمی یکی دیگر از پیشکسوتان استقلال هم گفته: «مهاجمان استقلال کابوس پرسپولیس هستند.»

یعنی ایشان یک جوری از مهاجمان استقلال حرف زده که اگر کسی خبر نداشته باشد، فکر می‌کند 3 نفر اول جدول گلزنان لیگ‌برتر استقلالی هستند و هر کدام بالای 20 گل زده‌اند. قاعدتا وقتی می‌گویید فلان مهاجم کابوس فلان تیم است، یعنی همین دیگر! ولی جهت استحضار جناب عالمی عرض می‌کنیم که ارسلان مطهری، پیمان بابایی، آرمان رمضانی و سجاد شهباززاده 4 مهاجم استقلال در این فصل روی هم 7 گل زده‌اند! آقای عالمی! احتمالا منظورتان وینگرهای استقلال هستند. این مهاجمان، اگر کابوس هم باشند کابوس هواداران استقلال هستند‍! باور کنید خود ما هنوز هم بعد از 3 ماه، شب‌ها با دیدن کابوس صحنه فرصتی که شهباززاده در قائمهشر مقابل نساجی از دست داد، از خواب می‌پریم!

واقعا چرا به این سازمان لیگ امیدوار بودیم؟
در شماره روز دوشنبه خیلی ناامیدانه امیدوار بودیم که دوستان در فدراسیون و سازمان لیگ برنامه اعلام شده برای دربی فینال جام حذفی را تغییر ندهند. مثلا اجازه بدهند در همان ساعتی که در برنامه اولیه اعلام شد، برگزار شود. درباره تعداد تماشاگران و تقسیم سکوها هم یک بار تصمیم بگیرند تا مردم و علاقه‌مندان به فوتبال دچار سردرگمی نشوند‌ اما دوستان نگذاشتند روزنامه روز دوشنبه از چاپخانه بیرون بیاید!

هم ساعت را عوض کردند و هم تعداد تماشاگران را! ابتدا قرار بود بازی راس ساعت 18:30 امروز برگزار شود، درباره تعداد تماشاگران هم اخبار متناقضی منتشر شده بود اما درنهایت اعلام شد که 30 هزار هوادار به صورت 50-50 می‌توانند دربی را از نزدیک ببینند. اما روز دوشنبه هر دو مورد تغییر کرد.

ساعت بازی به 19:45 تغییر پیدا کرد و قرار شد به 50 هزار هوادار اجازه حضور در ورزشگاه آزادی داده شود. اشتباه نکنید. ما از بیشتر شدن هواداران ناراحت نیستیم. ما فقط نگرانیم که تا قبل از شروع بازی دوباره همه چیز عوض شود! مثلا نظر دوستان درباره تعداد تماشاگران تغییر کند و به جای 50 هزار نفر، به 20 هزار نفر اجازه نشستن روی سکوها داده شود!

آخرش هم که انگار 35 هزار قطعه بلیت برای فروش در نظر گرفته شده است! ساعت بازی هم که کلا برای دوستان در سازمان لیگ چیز مهمی نیست. اصلا اهمیت نمی‌دهند که بالاخره تعدادی از تماشاگران روی حرف‌ آنها برای این بازی برنامه‌ریزی می‌کنند. ممکن است هوادارانی از شهرهای مختلف با اتوبوس بیایند اما این تغییر ساعت‌ها می‌تواند همه برنامه آنها را به هم بزند. دوستان! اساتید! اصلا به مردم فکر می‌کنید؟

کدخبر: ۵۲۰۱۵۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر