کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۲۰۳۷۲
تاریخ خبر:

نکته‌بازی| انشاءالله که پسر بابا بازیکن خوبی است!

روزنامه هفت صبح| در فهرست 35 نفره دعوت‌شدگان به اردوی تیم امید، نام «علی اسدی‌مقدم» هم دیده می‌شود. او پسر جناب آقای «یونس اسدی‌مقدم» رئیس کمیته اخلاق است و در حال حاضر در تیم هوادار بازی می‌کند. اگر دعوت ایشان به تیم امید فنی بوده باشد که اصلا اشکالی ندارد اما خب وقتی می‌بینیم که ایشان طی دو فصل حضور در دو باشگاه نساجی و هوادار، حتی یک دقیقه هم به میدان نرفته، حق داریم کمی مشکوک شویم!

تقریبا تمام بازیکنان دعوت شده به این اردو، سابقه بازی در تیم‌های خود در لیگ‌برتر و لیگ یک را دارند‌ اما او در این دو فصل کلا نیمکت‌نشین بوده است. راستش یادمان هم نمی‌آید که به اردوهای قبلی تیم امید دعوت شده باشد. آقای اسدی‌مقدم در دوران ریاست عزیزی‌خادم در فدراسیون فوتبال، به عنوان رئیس کمیته اخلاق منصوب شدند و مدتی بعد مشخص شد که پسر ایشان با تیم لیگ‌برتری نساجی قائمشهر قرارداد رسمی و حرفه‌ای امضا کرده است.

در فینال جام‌حذفی فصل گذشته بین آلومینیوم اراک و نساجی، درگیری‌هایی بین اعضای دو تیم رخ داد، باشگاه اراکی بیانیه‌ای صادر کرد که در آن آمده بود: «باشگاه آلومینیوم خواستار رسیدگی کمیته انضباطی و اخلاق به تخلفات مربی نساجی است.امید می‌رود حضور فرزند ریاست کمیته اخلاق در تیم فوتبال نساجی مازندران موجب عدم رسیدگی به موقع به این تخلفات نشود که در غیر این صورت باشگاه آلومینیوم اراک اقدامات قضایی را در خارج از فدراسیون پیگیری خواهد کرد.»

گرانی، شام مشترک را تبدیل به بیانیه مشترک کرد!
دیروز قبل از ظهر خبری روی سایت رسمی سازمان لیگ منتشر شد که در آن آمده بود: «باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال در بیانیه‌ای مشترک، از هواداران خود خواستند تا به منظور ارائه فوتبالی زیبا به داوران بازی برای یک نمایش عادلانه کمک کنند.» در بخشی از این بیانیه هم آمده است: «ما در کنار شما ضمن احترام تمام به قوانین و مقررات حرفه‌ای فدراسیون فوتبال و فیفا، تلاش خواهیم کرد فضایی محترمانه و آرام را برای قضاوت عادلانه داوران این دیدار فراهم آوریم.

در این راه نیازمندیم که شما هواداران دو باشگاه بزرگ، اصیل، ریشه‌دار و پر افتخار استقلال و پرسپولیس با متانت، صبوری و البته اشتیاقی که سزاوار چنین بازی بزرگی است ما را یاری کنید تا روزی ماندگار را در تاریخ فوتبال رقم زنیم.» می‌دانید کجای ماجرا جالب است؟‌ جایی که درست چند ساعت قبل از این بیانیه، باشگاه پرسپولیس بیانیه‌ای بلندبالا علیه استقلال منتشر کرده بود که در بخشی از آن آمده بود:

«در روزهای اخیر شاهد اعمال فشار سازمان یافته علیه فدراسیون، سازمان لیگ و داوران بوده‌ایم که مشخصا بازی فینال جام حذفی را هدف قرار داده است. به عنوان مثال تاکید بر استفاده از داور خارجی در حالی صورت گرفت که مشخص بود چنین اتفاقی روی نمی‌دهد. متاسفانه در حالی که باشگاه پرسپولیس به احترام فوتبال و داوران و برای کمک به آرامش آنها لب از لب باز نکرده است، طرف مقابل روزی را بدون این اقدام، شب نمی‌کند و به هواداران خود آمار اشتباه هم می‌دهند.»

دیروز هم تا همین چند ساعت به دربی، مصاحبه پشت مصاحبه از سوی اعضای دو تیم بود که روی خروجی سایت‌ها و خبرگزاری‌ها می‌آمد. البته که می‌دانیم بین بیانیه مشترک دو تیم و بیانیه‌ها و مصاحبه‌های آتشین علیه یکدیگر باید کدام را باور کنیم. فقط نمی‌دانیم چرا سازمان لیگ اصرار دارد این را بیانیه مشترک دو باشگاه اعلام کند. سال‌های پیش شب قبل از دربی، دو تیم کنار هم شام می‌خوردند‌ اما احتمالا به دلیل گرانی و هزینه بالا، به صدور بیانیه مشترک اکتفا کرده‌اند. انشاءالله که خیر است!

کدخبر: ۵۲۰۳۷۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر