کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۸۱۳۴۰
تاریخ خبر:

نوستالژی / دربی چهل و سوم سرخابی‌ها

‌ دربی چهل و سوم سرخابی‌های تهران. آخرین رویداد ششمین دوره‌ مسابقات لیگ آزادگان فصل ۱۳۷۵ و یک روز ‌ به یادماندنی برای سرخپوشان ‌ با یک برتری ‌قاطع ‌۳ بر صفر در هر دو بخش‌ بازی و نتیجه ‌…. یک دربی که علاوه بر خلق صحنه‌های زیبا و به یادماندنی‌ اما‌ مملو از خشونت و روی آوردن به رفتارهای ناپسند از سوی بازیکنان هر دو تیم بود .

پنج اخطار و یک اخراج‌ که چنانچه داور سوری «‌جمال شریف» قدری سختگیرانه عمل می‌کرد، آمار کارت‌های زرد و قرمز ‌تا دو برابر نیز قابل افزایش بود .‌‌دستان باز مربی پرسپولیس، حمید درخشان‌ و نیز اندیشه‌هایش‌ سبب شد تا تدابیر زنده‌یاد‌ ناصر حجازی‌ برای توقف عناصر هجومی سرخپوشان‌ بی‌ثمر شود‌.

آبی‌ها با تکیه بر بازیکنان جدید ( فرهاد مجیدی، علیرضا اکبر‌پور و محسن گروسی ) با آرایشی متفاوت به میدان آمدند در حالی که سرخپوشان با همان ترکیب ثابت و معین‌ مقابل آنها صف‌آرایی کردند و در روزی که اغلب آنها آماده نشان می‌دادند‌، ادموند بزیک اما یکی از بهترین‌های میدان بود .

او که از دقیقه ۱۲ جایگزین ‌‌ فرشاد پیوس ‌ شد‌، در دقیقه‌ ۳۵ نیمه اول‌ با یک شوت سنگین و قوس‌دار‌ نخستین گل مسابقه را تثبیت کرد ‌و پس از آن نیز‌ یکی، دو بار دیگر تا آستانه گلزنی پیش رفت.

رضا حسن‌زاده‌‌ پیش از اخراج ‌محمد خرمگاه‌ از بهترین‌های میدان بود‌ اما خروج خرمگاه و پر نشدن صحیح خلأ حاصل از غیبتش‌ سبب شد تا از دقیقه ۵۵ به بعد‌ حسن‌زاده یک روز سخت و کابوس‌وار را تجربه کند. (وب‌سایت جام تخت جمشید)

کدخبر: ۲۸۱۳۴۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر