کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۷۲۹۵۹
تاریخ خبر:

نهایت آدرنالین با مکس دیوانه ‌در جاده‌‌ خشم

روزنامه هفت صبح | فیلم سینمایی مکس دیوانه، جاده‌‌ خشم به کارگردانی جرج میلر محصول دو کشور استرالیا و آمریکا بوده که در سال ۲۰۱۵ در ژانری اکشن، ماجرایی و علمی-تخیلی تولید شده است. داستان فیلم در آینده‌ای دور رخ می‌دهد، در حالی که تنها بیابانی خشک از زمین باقی مانده است، باقیمانده ‌ نسل انسان‌ها برای به دست آوردن ملزومات زندگی حاضرند یکدیگر را بکشند.

مکس، مردی کم‌حرف که زن و بچه‌اش را از دست داده است، به تنهایی سفر می‌کند و در جست‌و‌جوی صلح است. همانند دیگر فیلم‌های سری مکس دیوانه، در این فیلم از خودروهایی مخصوص صحرا استفاده شده است. در مجموع ۱۵۰ وسیله نقلیه در این فیلم ساخته شده‌اند‌ اما ۱۰ خودرو بیشتر مورد استفاده واقع شده و بیشتر دیده می‌شوند.

از جمله خودروی گیگاهورس که با استفاده از دو کادیلاک کوپه ۱۹۵۹ ساخته شده ‌ و جالب اینکه برای پیشرانه آن هم از دو موتور وی ۸ استفاده گردیده است.مکس هنوز فورد فالکون کوپه سیاه و سفید ۱۹۷۴ خود را که در اولین فیلم معروف شده است، می‌راند. این خودرو با ویژگی چهار چرخ متحرک و ده‌ها سلاح جنجالی بسان هیولایی رام‌نشدنی ظاهر شده است.

همچنین به لطف مجموعه تیونر وار بویز، یک موتور جدید بزرگ و شاسی محکم برای فالکون درست شد که قابلیت‌های فنی‌اش را به شدت بالا برد.یکی دیگر از خودروهای فیلم که در نقش ضدقهرمان ظاهر شده است را می‌توان مرسدس لیموزین آدم‌خوار دانست.

این خودرو در میان «اتومبیل‌های آتش‌نشانی» و یک سوپرشارژ وی ۸ فولکس‌واگن به همراه لوله‌های اگزوز سه‌گانه، یک شعله‌کش دولوله و یک درام واگن (در زیر) سفر می‌کند. لیموزین همچنین با میله‌های ضخیم برای غلت‌خوردن، بدنه‌ای محکم و لاستیک‌های شنی وارد صحنه نبرد می‌شود.

ماشین جو نیز یکی دیگر از خودروهای جذاب فیلم بود که از دو کادیلاک دویل ۱۹۵۹ که دارای دو موتور وی ۱۶، چرخ‌های پهن‌پیکر با ارتفاع دو متر و جعبه دنده اختصاصی هستند ساخته شده بود. برای عملیاتی‌کردن ساخت این خودرو تیم سازنده بیش از دو ماه درگیر بود و نتیجه خودرویی شد که به عنوان اتومبیلی زیبا‌‌ با ارزش نجا‌ت ‌دادن شناخته می‌شود، مطرح شد.

توضیحات

*

توضیحات

*

کدخبر: ۳۷۲۹۵۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر