کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۰۸۵۳۹
تاریخ خبر:

نقش‌های مردانه و درجه‌ یک‌ روی پرده سینما

روزنامه هفت صبح، کمال بردبار | ‌امسال نقش‌های مردانه درجه یکی بر پرده سینماها نقش بسته‌اند‌. برایتان مرور می‌کنیم با این اشاره که بازیگران اصلی و مکمل را مخلوط آورده‌ایم. این فقط مروری بر بازی‌های خوب است و ربطی به سیمرغ‌ها ندارد.

بازیگران مرد:‌ رقابت اصلی همچنان بین فرامرز قریبیان فیلم خروج و پیمان معادی درخت گردو است. در مرحله بعد جواد عزتی برای شنای پروانه‌،‌ حامد کمیلی در خوب بد جلف ۲ ،‌ بابک حمیدیان برای روزبلوا، سعید آقاخانی خون شد.

و البته حسن پورشیرازی و مانی حقیقی در کشتارگاه‌،‌ امیرآقایی در شنای پروانه‌، ‌ساعد سهیلی در روز صفر.در میان بازیگران زن اوضاع خوب نیست. نقش‌های مهمی برای زن‌ها نوشته نشده است و بازی‌های متفاوت کمی ازآنها دیده‌ایم.

بازی باران کوثری در کشتارگاه تا به حال بهترین بوده است‌. کنترل شده‌،‌ دقیق و موثر. هانیه توسلی در فیلم بی‌صدا حلزون هم کار بسیار سختی داشته است‌.

پانته‌آ پناهی‌ها در خروج هم از پس پروژه مشکلی برآمده است و البته فاطمه‌ معتمد آریا در عامه پسند و پریناز ایزدیار در سه کام حبس و مغز استخوان.

در میان فیلم‌ها این چند تا را فعلا انتخاب کرده‌ایم:‌ درخت گردو‌،‌ شنای پروانه‌، ‌خروج‌،‌ آبادان یازده ۶۰‌،‌ لباس شخصی‌،‌کشتارگاه و مغز استخوان.

پرفروش‌ها :‌روز صفر احتمالا پرفروش‌ترین می‌شود اما این احتمال را هم در نظر بگیرید که ممکن است با شکست تجاری سنگینی روبه‌رو شود. همانند تختی‌!

درخت گردو اگر با تلخی‌اش روراست باشند و تهیه کننده‌ها به جای پوشاندن تلخی آن‌،‌ از آن به عنوان یک بستر تبلیغاتی استفاده کنند پرفروش خواهد شد‌. شنای پروانه حداقل اندازه مغزهای کوچک زنگ زده تماشاگر خواهد داشت و می‌توان روی فروشش حساب کرد.

خروج حاتمی‌کیا‌،‌ لباس شخصی و آبادان یازده۶۰ گلیم خودرا ازآب بیرون خواهند کشید و بالاخره خوب بد جلف‌۲ که به‌رغم پایان باز و شروع کسل کننده‌اش شانس بزرگ عنوان فیلم پرفروش سال خواهد بود. و هنوز خورشید و آتابای را ندیده‌ایم.

کدخبر: ۳۰۸۵۳۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر