کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۰۷۸۹۸
تاریخ خبر:

نرمش وزارت ورزش برای بازگشت ورزشکاران مهاجر

فارس: وزیر ورزش و جوانان از فراهم بودن شرایط بازگشت ورزشکاران مهاجرت کرده به دلیل عدم اعلام پناهندگی خبر داد.
مسعود سلطانی فر امروز در حاشیه افتتاح سالن چندمنظوره تختی لاهیجان با بیان اینکه استان گیلان دارای قهرمانان بسیار خوبی در عرصه‌های ورزشی است، اظهار کرد: گیلان همواره دارای ورزشکاران و قهرمانان خوبی مانند پهلوان نامجو بوده و در رقابت‌های آسیایی، المپیک و جهانی گیلان قهرمانان خوبی داشته است که امیدوارم این روند به‌خوبی ادامه پیدا کند.
وی یکی از راه‌های کسب عناوین برتر در رقابت‌های جهانی را فراهم آوردن زیرساخت‌های لازم عنوان کرد و گفت: باید در کشور و استان‌های مختلف زیرساخت‌های مختلف ورزشی را فراهم آوریم تا ورزشکاران بتوانند با استفاده از این امکانات در آوردگاه‌های جهانی افتخار کسب کنند.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به آخرین وضعیت مهاجرت ورزشکاران به خارج از کشور بیان کرد: بعضی از این ورزشکاران برای تحصیل، زندگی و یا مانند یک لژیونر به دیگر کشور‌ها مهاجرت کرده و، چون هیچ درخواست مهاجرتی ارائه ندادند می‌توانند به کشور بازگردند.

سلطانی فر با اعلام تعداد ورزشکاران مهاجرت کرده به خارج از کشور افزود: تاکنون کمتر از هشت نفر از ورزشکاران به دلایل مختلف به خارج از کشور مهاجرت کردند که می‌توانند به کشور بازگردند.

کدخبر: ۳۰۷۸۹۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • Msina

    لطفا همون سختش بمونند.