کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۹۹۷۸۳
تاریخ خبر:

نامه توماس مولر به آلمانی‌ها: لطفا مرا ببخشید!

شب گذشته وقتی آلمان یک گل از انگلیس عقب بود، بهترین فرصت ممکن برای به تساوی کشاندن نتیجه، نصیب توماس مولر مهاجم با تجربه آلمان‎‌ها شد.

ارسال فوق‌العاده کای هاورتز، توماس مولر را با دروازه بان انگلیس تک به تک کرد. اما ضربه مولر از کنار دروازه به بیرون رفت تا در نهایت آلمان ها دو بر صفر از رقیب دیرینه خود شکست بخوردند و راهی خانه شوند. توماس مولر در اینستاگرام خود به صحبت درباره این موقعیت از دست رفته پرداخته است.

مولر که از این شکست و حذف از رقابت ها بسیار غمگین بود، با انتشار عکسی از افسوس خوردن خود پس از هدر رفتن بهترین موقعیت گلزنی آلمان نوشت: "همین است، آن تک لحظه ای که تا ابد به خاطر خواهی داشت، آن تک لحظه ای که خواب را از چشمانت خواهد گرفت. آن لحظه ای که به عنوان یک فوتبالیست برایش کار و تمرین و زندگی می کنی. آن لحظه ای که به تو بستگی دارد که بتوانی تیمت را در یک مسابقه حذفی به بازی برگردانی و سرور را به تمام یک ملت فوتبالی هدیه دهی.

اینکه من این فرصت را داشتم و آن را از دست دادم به شدت برایم دردناک است. برای همه تیم دردناک است، هم تیمی‌هایم و مربی که به من اعتماد کرد که در زمین باشم اما بیش از همه این برای هواداران آلمان که به رغم شرایط سخت از ما در یورو حمایت کردند، دردناک است. ممنون از حمایت شما."

کدخبر: ۳۹۹۷۸۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • farbod7

    سرنوشت تیم برنده در بازی های نزدیک، به م ویی بند است. هر حادثه ای می تواند ورق را برگرداند. آن شب، شب آلمان نبود.