کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۰۴۱۶۱
تاریخ خبر:

نازنین و کیمیا؛ داستان قلب‌هایی که تا ابد برای ایران می‌تپند!

کیمیا علیزاده تکواندوکار ایرانی که با پرچم تیم پناهندگان در المپیک حاضر است، امروز ناهید کیانی، هم‌تیمی و رفیق قدیمی خود را شکست داد اما با شکست از نماینده روسیه به دیدار رده‌بندی رفت تا برای مدال برنز بجنگد. درباره رویارویی علیزاده و کیانی روضه‌خوانی زیاد شنیده‌ایم اما اگر حال و حوصله داشتید عکس پایین را بزرگ کنید و به رنگ‌هایی که کیمیا علیزاده برای فونت اسمش روی کمربند انتخاب کرده دقت کنید! همین!

المپیک+۲۰۲۰ +کیمیا+علیزاده باور کنید هرکجا باشیم، قلبمان همیشه برای ایران می‌تپد

از این طرف فکر می‌کنم داریم در حق نازنین ملایی هم بی‌انصافی می‌کنیم. اخبار موفقیت بزرگ قایقران تیم‌ملی کشورمان بازتاب کمی داشته در حالی که او گل کاشته و به مرحله نیمه نهایی صعود کرده است. از این نظر باید خدا قوت گفت ولی خب گفتگوی این ورزشکار پس از کسب این موفقیت، نکته‌های قابل‌توجهی در دل خود دارد. به این قسمت دقت کنید: ورزشکاران کشورهای دیگر به محض اینکه مسابقه تمام می‌شود جلیقه‌های یخ دارند و مربیانشان سریع آن جلیقه‌ها را می‌آورند تا تنشان کنند و در این گرمای شدید هوا زودتر ریکاوری شوند اما مربی من مجبور است حوله را در آب سرد خیس کند و آن را به من بدهد.

نازنین ملایی موفق شد در مسابقات قایقرانی روئینگ تک نفره زنان به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کند. کارشناسان بخشی از این موفقیت را مدیون فیزیک نازنین مولایی می‌دانند: من سبک وزن هستم و در رقابت با سنگین وزن ها توانستم موفق شوم و همه از جثه کوچکم متعجب بودند.

بازیهایآسیایی قایقرانی نازنین ملایی هم موفق شده به نیمه‌نهاییقایقرانی روئینگ تک نفره زنان برسد
کدخبر: ۴۰۴۱۶۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • _user_1607072247

    هرچی خواستند بهش دادند و اما رفت. روضه خ وانش هم شما شدید.

    • peyman0917

      کیمیا اگه ایران رو دوست نداشت اون سری تل اش نمی‌کرد برای ایران طلا بگیره،،، اگه ک سی جایی بهش خوش بگذره ول نمیکنه بره،، عز یز دل برادر

  • peyman0917

    احسنت به دقت و حسن نظر شما نویسنده توانا ی خبر?

  • _user_1561027791

    شماروضه خوانیدکه رفتاریک وطن فروش روتوجی ه می کنید،اگرشرف داشت علیه ایران به میدا ن نمی رفت واقعامضحکه واقعا

  • _user_1561027791

    توجبهه دشمن باشی علیه کشورت تیراندازی کن ی بعدپرچم کشورت هم رودوشت باشه طنزتلخی ه ست جناب نویسنده متفکر

  • Msina

    وقتی به ورزشکار بها نمی دهند، نتیجه همین می‌شود، اگر کسی بتونه بره، قطعا میره. ک یمیا علیزاده هم تنها ایرانیِ خارجی در ال مپیک نیست. “او” زیاده.

  • _user_1601366834

    توی این سال ها چه بسیار کسانی که رنگ سبز و سفید و قرمز پوشیدند و فَرَوَهر به گرد ن و دست انداختند و رفتند خدمت مقامات آمر یکایی و کانادایی و اروپایی عریضه دادند ک ه” لطفا ایران رو تحریم کنید! “”لطفا به ا یران حمله کنید و ایران رو آزاد کنید!!!”ج هت استحضار نویسنده ی محترم این مطلب، خان م “مریم قجرعضدانلو” هم همچنان به سه رنگ سبز و سفید و قرمز علاقه ی وافر دارند!!!! !!!!!!