کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۰۸۸۳۷
تاریخ خبر:

ناجا: اسلحه ما در ناآرامی‌ها فقط آب‌پاش است

تسنیم: سردار کرمی با بیان اینکه شاخصه یگان ویژه، جمع آوری صحنه ناآرامی ها با کمترین هزینه است، گفت:مهمترین اسلحه یگان ویژه آبپاش بوده و به هیچ وجه افراد ما از اسلحه جنگی استفاده نمی کنند.

سردار حسن کرمی فرمانده یگان‌های ویژه ناجا در ناآرامی‌های اخیر:

* اگرچه ماموران ما از آموزش،قابلیت و توانمندی‌های بالایی برخوردار هستند اما در تمام مراحل و ماموریت‌ها به آنها تاکید می شود که با حداقل هزینه صحنه جمع آوری شود.

* در اذهان عمومی یگان ویژه، واحدی سخت و خشن دیده می شود اما در صحنه عمل مردم شاهدند که ماموران یگان ویژه رفتاری انسانی، اسلامی و انقلابی دارند و تا آنجا که می توانند مدارا کرده و به افراد تذکر می‌دهند.

* اگر در مواقعی، افرادی باشند که قانون را زیر پا گذاشته و به مقدسات و انقلاب توهین کنند و در واقع خط قرمزها را زیر پا بگذارند خود مردم از ما درخواست می کنند که عکس العمل نشان داده و با آنها برخورد کنیم.

* حتی در آن موقع هم سعی می‌کنیم با افرادی که قانون را زیر پا گذاشته و به اموال عمومی آسیب می‌رسانند با تذکر، مدارا و سعه صدر برخورد کنیم.

* با رویکردی که ماموران یگان ویژه داشته اند تا کنون با کمترین هزینه توانسته ایم صحنه های مختلف را جمع کنیم؛ البته مردم نیز همواره با ما همکاری داشتند و کسانی را که تخلف کرده و به اموال عمومی آسیب می رساندند به ما معرفی کرده و از ما می‌ خواستند که جلوی آنها را گرفته و با آنها برخورد کنیم.

* (در پاسخ به این پرسش که آیا یگان ویژه در اغتشاشات و ناآرامی ها از سلاح جنگی استفاده می کند یا خیر): یگان ویژه در صحنه‌ها به هیچ وجه از اسلحه جنگی استفاده نمی‌کند.

*مهمترین اسلحه ما آبپاش است؛ البته در شرایط خاص از گاز اشک آور و گلوله‌های پلاستیکی که غیر کشنده است، استفاده می‌شود.

کدخبر: ۳۰۸۸۳۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • ha.ah.1354

    چه قدرتی داشته اب

  • hadi22

    شما گفتین ماباور کردیم