کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۹۸۷۹۸
تاریخ خبر:

آنچه باید درباره جزییات سهمیه بنزین دی‌ماه بدانید

سهمیه بنزین خودروها و موتورسیکلت‌ها در ساعت صفر بامداد امروز یکشنبه اول دی‌ماه در کارت‌های سوخت شخصی شارژ شد.

میزان سهمیه بنزین این ماه برای سوارهای شخصی معمولی ۶۰لیتر بنزین در نظر گرفته شده در حالی که سهمیه سوخت سواری‌های شخصی دوگانه‌سوز ۳۰ لیتر است.

تاکسی‌های بنزینی ۴۰۰لیتر و تاکسی‌های دوگانه‌سوز ۲۵۰لیتر سهمیه دریافت کرده‌اند. سهمیه بنزین موتورسیکلت‌ها ۲۵لیتر است. سهمیه وانت‌‌های کم‌مصرف بنزینی ۲۰۰لیتر بوده اما برای وانت‌های کم‌مصرف دوگانه‌سوز ۶۰لیتر سهمیه در نظر گرفته شده است. در حالی که وانت‌های پرمصرف بنزینی ۳۰۰لیتر و وانت‌های پرمصرف دوگانه‌سوز ۱۲۰لیتر سوخت سهمیه‌ای دریافت می‌کنند. مقدار سهمیه‌سوخت برای آمبولانس‌ها ۵۰۰لیتر است.

به‌این ترتیب میزان سهمیه بنزین در دی‌ماه تغییراتی داشته است؛ به‌عنوان مثال از این ماه، سهمیه تاکسی‌های ون از ۴۰۰لیتر قبلی، به ۶۰۰لیتر افزایش یافته و کارت‌های سوخت شخصی تاکسی‌های ون در بامداد دی‌ماه با احتساب ۲۰۰لیتر اضافه شده به سهمیه آذرماه که در ماه گذشته شارژ نشده بود، به میزان ۸۰۰لیتر شارژ شد اما از این پس سهمیه تاکسی‌های ون، ابتدای هر ماه به میزان ۶۰۰ لیتر در کارت های سوخت شخصی آنها شارژ می شود.

با وجود درخواست تاکسی های درون شهری، به خصوص تاکسی‌های دوگانه‌سوز برای افزایش سهمیه ۲۵۰ لیتری بنزین، هیچ‌گونه تغییری در سهمیه بنزین آنها اعمال نشده است. همچنین، تاکسی‌های اینترنتی همچنان روی دریافت مستمر سهمیه‌های خود با وجود ارائه پیمایش‌ها، دچار مشکل هستند. مالکان موتورسیکلت‌های با سن بالای ۱۰ سال و خودروهای با سن بالای ۲۵ سال نیز درخواست تخصیص سهمیه بنزین ۱۵۰۰ تومانی دارند.

کدخبر: ۲۹۸۷۹۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • twin

    مرسی از اینکه بنزینی که حقمونه رو دارید بصورت صدقه بهمون میدید

  • taghideh

    این که بنزین نیست . پدر خودمونه که داریم میسوزونیم …