کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۹۹۶۵۶
تاریخ خبر:

مواضع متفاوت فتح‌الله‌زاده در قبال استراماچونی

علی فتح‌الله‌زاده مواضع متفاوتی درباره سرمربی استقلال اتخاذ کرده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، فتح‌الله‌زاده که با هدف برگرداندن استراماچونی، به کادر مدیریتی استقلال اضافه شد، اگر چه چهره محبوبی بین استقلالی‌ها محسوب می‌شود، اما حرفهای او در چند روز گذشته و مواضعی که در قبال مربی ایتالیایی اتخاذ کرده، باعث شده که حداقل در فضای مجازی، او بخشی از حامیانش را از دست بدهد.

فتح‌الله‌زاده که به واسطه مصاحبه با علی ضیا در برنامه فرمول یک استارت اختلاف جدید استراماچونی با استقلال را زد، دیروز و در واکنش به انتشار خبر چراغ سبز استراماچونی به مذاکره حضوری با مدیران استقلال، به خبرورزشی گفته:" سر قولم به هواداران استقلال هستم و استراماچونی را برمی‌گردانم."

عضو هیات مدیره استقلال در حالی این حرف را زده که فایل صوتی صحبتهای او در گفتگو با یک شخص ناشناس( که احتمالا طرفدار استقلال است) در فضای مجازی و حتی کانال‌های طرفداری پرسپولیس، بازتاب زیادی داشته. فتح‌الله‌زاده خطاب به مخاطبش گفته:" شما استقلالی هستید یا فرد پرست؟ ما چه دروغی گفتیم؟ دروغ گو ما هستیم یا استراماچونی؟ مگر نگفت ۱۶۰ هزار یورو بدهید تا من برگردم؟ این حرف را زد چون می دانست امکانش نیست ولی ما به هر سختی که بود انجامش دادیم. کدام مربی در دنیا تمام پولش را اول فصل می گیرد؟ به خودتان بیایید و به شخصیت تیم تان احترام بگذارید. مگر استقلال بدون استراماچونی تا حالا قهرمان نشده است؟ ما مرد هستیم و رک حرف می زنیم. چرا استراماچونی تیم را رها کرد ولی کالدرون در پرسپولیس ماند؟ نمی توانست دو بازی یا ۱۰ روز به خاطر شما بماند که ۵ امتیاز از دست ندهیم؟"

توضیح هفت صبح: فتح‌الله‌زاده دیشب و در صفحه اینستاگرامش از حضور در کادر مدیریتی استقلال استعفا داد که هیات مدیره باشگاه با استعفای او مخالفت کرد.

کدخبر: ۲۹۹۶۵۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر