کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۹۰۱۱۸
تاریخ خبر:

بسته اخبار اقتصادی| درباره شایعه بنزین ۲۰هزار تومانی

اخبار اقتصادی امروز تحت تاثیر دربی دیروز و ثبت‌نام‌های سریالی داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری قرار دارد.

*** اصلا هول نکنید ولی دلار در آستانه برگشت به کانال ۲۳هزار تومان قرار دارد. دقیق‌ترش می‌شود ۲۲هزار و ۹۵۰تومان…

*** قیمت اوراق مسکن هم نسبت به اوایل ماه جاری کمی افزایش داشته و در حال حاضر زوج های تهرانی باید برای دریافت وام ۲۴۰ میلیون تومانی، حدود ۲۷ میلیون تومان پرداخت کنند. افزایش قیمت اوراق تسهیلات مسکن پس از اعلام تعطیلی صندوق مسکن یکم شدت گرفته چون الان صاحبخانه شدن با کمک تسهیلات بانکی فقط یک راه دارد و آن هم خرید اوراق تسهیلات از بورس است اما بچه‌های راهنمای بازار هفت صبح هنوز اصرار دارند شرابط دریافت وام ساخت ۴۵۰میلیونی انبوه‌سازان را بررسی کنید.

*** اگر به‌عنوان کارگر به اشتغال مشغول هستید در جریان باشید که حق مسکن شما افزایش پیدا کرده و کارفرما باید ۱۵۰هزار تومان دیگر به این رقم اضافه کند. پیش از این حق مسکن کارگران ۳۰۰ هزار تومان بود که با پیگیری های وزیر کار و با توجه به تصویب مصوبه در هیات وزیران به ۴۵۰ هزار تومان افزایش پیدا کرد و از فروردین ماه امسال در فیش حقوقی کارگران مشمول قانون کار لحاظ شود.

*** سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی امروز گفته اخباری که درباره افزایش قیمت بنزین در فضای مجازی منتشر می شود، واقعیت ندارد و نباید به آنها توجه کرد. به دنبال اعلام طرح بنزین ۲۰ هزار تومانی از سوی یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، اخباری مبنی بر افزایش قیمت بنزین در فضای مجازی منتشر شد و همان خبر در یکی دو روز گذشته مبنای انتشار یک سری شایعه قرار گرفته است

کدخبر: ۳۹۰۱۱۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • _user_1560792541

    میشه بازنشسته های تامین اجتماعی را موقع پرداخت عیدی و حق مسکن کارگر حساب کنید!