کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۵۵۳۷۸
تاریخ خبر:

مهران مدیری «هیولا» را زیر و رو می‌کند

روزنامه هفت صبح، مرجان فاطمی | مهران مدیری در حالی قصد دارد فصل دوم سریال «هیولا» را در شبکه نمایش خانگی کلید بزند که غیر از خودش، از سایر بازیگران فصل یک در آن خبری نیست و پیمان قاسم‌خانی هم به دلیل درگیر بودن در ساخت «خوب، بد، جلف۳»، امکان حضور همه‌جانبه و نظارت کامل روی مراحل مختلف نگارش این سریال را ندارد.

مدیری در کنار پروژه هیولا، درگیر بازی در سریال «خاتون» هم هست و اخیرا به جمع بازیگران فیلم «خائن‌کشی» مسعود کیمیایی هم اضافه شده. طبیعتا در این شرایط وضعیت خودش هم سخت‌تر از زمان ساخت فصل اول است. تغییرات فصل دوم هیولا را بررسی می‌کنیم.

*** هیولا۲ بدون بازیگران فصل یک
غیر از خود مهران مدیری، فرهاد اصلانی، شبنم مقدمی، گوهر خیراندیش، شکیب شجره، شیلا خداداد، نیما شعبان‌نژاد و … از جمله بازیگران اصلی فصل اول سریال «هیولا» بودند و به‌طورکلی داستان روی زندگی این چند شخصیت بنا شده بود. حالا در فصل جدید، فرهاد اصلانی به دلیل حضور در پروژه «سلمان فارسی»، عملا امکان بازی و همکاری با تیم هیولا را ندارد.

از طرف دیگر شبنم مقدمی هم درگیر بازی در سریال «جیران» به کارگردانی حسن فتحی است. پس حضور او هم در هیولا منتفی خواهد بود. همچنین گوهر خیراندیش هم به سفر خارج رفته و جای او هم در این پروژه خالی است. شکیب شجره، با فصل اول هیولا درخشید و به دلیل ویژگی‌های شخصیتی بامزه و لحن حرف‌زدنش مورد توجه قرار گرفت. او هم حالا مشغول بازی در فصل سوم «خوب، بد، جلف» است و نمی‌تواند در هیولا همکاری داشته باشد.

می‌ماند شیلا خداداد و نیما شعبان‌نژاد که هنوز نمی‌دانیم وضعیت همکاری‌شان با این سریال به چه صورت خواهد بود. این امکان وجود دارد که کامروا به همراه همسر و پسرش در فصل دوم به عنوان شخصیت‌های اصلی معرفی شوند و محور داستان قرار بگیرند. البته این احتمال هم هست که مدیری تیم متفاوتی چیده باشد و اصلا به حضور همسر و فرزند کامروا نیازی نباشد.

*** عدم همکاری مدیری با تیم همیشگی
اینکه مدیری برای فصل دوم هیولا از کدام بازیگران استفاده خواهد کرد هنوز دقیق مشخص نیست، اما این را می‌دانیم که قصد دارد دست روی بازیگران درجه‌یک بگذارد و تا الان حضور ویشکا آسایش هم در سریال قطعی شده است.

به احتمال زیاد برای سایر بازیگران هم به گزینه‌های جذاب و غافلگیرانه‌ای فکر خواهد کرد. ضمن اینکه طبق شنیده‌ها، مدیری مانند فصل اول هیولا، در این فصل هم به سراغ تیم قدیمی‌اش نخواهد رفت و از ترکیبی استفاده خواهد کرد که پیش‌تر نمونه‌اش را در هیچکدام از سریال‌هایش سراغ نداشته‌ایم.

*** کامران کامروا باقی می‌ماند
کامران کامروا شخصیت پیچیده‌ای بود که بخش مهمی از جذابیت‌های فصل اول هیولا به حضور او برمی‌گشت؛ شخصیتی که مهران مدیری برای ایفای آن بهترین انتخاب بود. حالا در فصل دوم، مدیری این شخصیت را حفظ خواهد کرد.

هنوز نمی‌دانیم داستان فصل دوم از کجا شروع می‌شود و آیا قرار است ماجرا را بلافاصله بعد از آزادی کامران کامروا ببینیم یا در زمانی دیگر و شرایطی متفاوت پیش خواهد رفت، اما هرچه هست این را مطمئنیم که داستان «هیولا۲» هم درست مثل فصل اول درباره مفاسد اقتصادی است و کامروا احتمالا باز هم بعد از آزاد شدن از زندان در همان سمت‌وسو حرکت خواهد کرد و پای فساد اقتصادی دیگری را به میان خواهد کشید.

*** حضور کمرنگ پیمان قاسم‌خانی
پیمان قاسم‌خانی چندوقت پیش در گفت‌وگو با فریدون جیرانی توضیح داده بود که «با مهران امسال احتمالا همکاری خواهیم داشت. سریالی که امیر برادران می‌نویسد و من در طراحی و مشاوره کمک می‌کنم.» گویا درواقع قرار است نوع همکاری قاسم‌خانی با فصل دوم هیولا در همین اندازه باشد.

قاسم‌خانی درحال‌حاضر مشغول ساخت فصل سوم «خوب بد جلف» برای شبکه نمایش خانگی است و این کار تمام وقتش را پر کرده. بنابراین فرصت زیادی برای وقت گذاشتن روی فیلمنامه «هیولا۲» را ندارد. به احتمال زیاد یا همانطور که خودش گفته است صرفا طرحی برای سریال نوشته و سایر بخش‌های کار توسط امیر برادران پیش می‌رود یا گهگاه نظارتی روی آن دارد.

البته این احتمال هم وجود دارد که حضور قاسم‌خانی در پروژه هیولا۲ در حد آمدن نامی از یک برند باشد و آنطور که باید فعالیتش محسوس نباشد. به‌هرحال فعلا نمی‌توانیم دراین‌باره قضاوتی داشته باشیم. باید سریال ساخته شود و ببینیم و بعد درباره فیلمنامه آن اظهارنظر کنیم.

کدخبر: ۳۵۵۳۷۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر