کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۵۵۵۷۳
تاریخ خبر:

مهراد جم در ‌دام سایت‌های شرط‌بندی؟

روزنامه هفت صبح، علی رستگار |‌ وقتی هشت‌ماه پیش اولین کنسرت رسمی مهراد جم در ایران برگزار شد و فریادهای گوشخراش و اجرای ضعیف او را همه دیدند، مشخص شد که حداقل در اجرای زنده از این جوان ۲۲ساله آبادانی نباید خیلی انتظار زیادی داشته باشیم.اجرای او از سطح همین استانداردهای موسیقی پاپ داخلی به مراتب پایین‌تر بود.

هر چند که در استودیو شرایط زمین تا آسمان فرق می‌کرد. مسعود جهانی با استفاده از انواع افکت‌ها و سمپل‌های نرم‌افزاری محصولی را با صدای مهراد جم بیرون می‌داد که حسابی خریدار داشت. آهنگ‌هایی مثل «غمت نباشه» و «شیک و پیک» و «شمال» با همین تکنیک‌ها هیت شدند. مهراد جم هم به سرعت رشد کرد و مجوز فعالیت گرفت اما حالا در یک تصمیم عجیب از ایران خارج شده.

او حالا در ترکیه است و با یکی از چهره‌های اینستاگرامی به نام «د.ج» که به رفتارهای نامتعارف و ناهنجار شناخته می‌شود، همراه شده است. شکل سناریو طوری است که می‌توانیم حدس بزنیم او قصد دارد با این جنجال تازه فالوئر جذب کند و در آینده نزدیک احتمالا با تبلیغ سایت‌های شرط‌بندی درآمدهای هنگفتی به جیب بزند.

فعلا تعداد فالوئرهای او به سرعت در حال افزایش است و به ۱٫۴میلیون نفر رسیده. اگر این فرضیه درست باشد باید بگوییم بعد از موسیقی رپ، موسیقی پاپ ایران هم از گزند گردش مالی مسموم سایت‌های شرط‌بندی مصون نمانده. به خصوص که مهراد جم چهارمین عضو جامعه موسیقی کشور است که امسال از کشور خارج شده و قبل از او مانی رهنما و مهدی مدرس و هومن نامداری مهاجرت کرده بودند.

* دو: بعد از فاش شدن مهاجرت مهراد جم، مسعود جهانی در یک پست اینستاگرامی با الفاظ تندی مثل بی‌لیافت و نمک‌نشناس او را مورد عتاب قرار داد. این نکته را بگوییم که مسعود جهانی متولد ۱۳۷۰ صرفا آهنگساز و تنظیم‌کننده آثار مهراد جم نیست و نقشی مثل یک مدیر هنری یا حتی اسپانسر برای او داشت.

مسعود جهانی در متنی که منتشر کرده خطاب به مهراد جم نوشته تو قوانین کشور و دل هوادارانت را شکستی و به نوعی توضیح داده که زندگی هنری مهراد جم را باید تمام شده تلقی کنیم. مهراد جم هم در بخش کامنت‌های این پست به طرز رمزآلودی نوشته:«این حرف‌هایت را می‌گذارم برای مجازی» یعنی اینجا انگار اینطور کد داده که مسعود جهانی با خود او هماهنگ بوده.

اما وقتی به صفحه خود مهراد جم سر می‌زنیم تهدید کرده که به زودی در مصاحبه‌ای در مورد قراردادهای میلیاردی که بدون اطلاع او بسته شده و مسائلی از این نوع افشاگری می‌کند. در این مورد خاص نمی‌دانیم چقدر این قضیه صدق می‌کند. نام اصلی مهراد جم محسن سعیدی کیا است و در ۱۴ مرداد ۱۳۷۶ در آبادان به دنیا آمده است.

* سه: موسیقی پاپ داخل کشور این روزها به‌رغم تعطیلی کنسرت‌ها به علت کرونا روزهای پرخبری را سپری می‌کند. دو روز پیش هم بهمن بابازاده خبرنگار موسیقی خبر داده بود که امین رامین پسر کوچک‌تر محمد علی رامین معاونت مطبوعاتی محمود احمدی‌نژاد هم خواننده شده. فرزند دیگر او یعنی یاسین رامین همسر سابق مهناز افشار است که به علت پرونده مالی در جریانی با هلال احمر دارد.

بنابراین امین رامین مشی متفاوتی با پدرش دارد و فعالیت‌های جدید او به نوعی یادآور ماجرای محمدحسین خزعلی فرزند مرحوم آیت الله خزعلی است که با نام هنری سمیر زند در عرصه موسیقی پاپ کار می‌کند و با مرحوم حبیب محبیان هم موزیک ویدئو ساخته بود.

محمد امین رامین متولد ۱۳۶۶ است و در دانشگاه علامه‌طباطبایی علوم سیاسی خوانده. او سه سال در مدرسه فرهنگ با مدیریت حداد عادل درس خوانده و قبلا در گفت‌وگویی با خبرگزاری گفته بود پدرم روزانه ۱۰ روایت برای من به صورت پیامکی ارسال می‌کند که ارزنده‌ترین هدیه است.

کدخبر: ۳۵۵۵۷۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر