کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۳۸۵۰۱
تاریخ خبر:

منطقه توریستی وردیج پاتوق قاتلان ‌

روزنامه هفت صبح | در چند وقت اخیر چندین جسد در دره وردیج پیدا شده است. روستای وردیج، منطقه‌ای توریستی اطراف غرب تهران است که به دلیل طبیعت و فرم سنگ‌های کوه‌هایش معروف شده است.چند سالی است که جاده وردیج در غرب تهران به محل رهاسازی اجساد بعد از قتل تبدیل شده است و هر از گاهی اهالی حین تردد برای رسیدن به روستا در جاده با جسد سوخته، کامل یا خورده شده از سوی حیوانات روبه‌رو می‌شوند و تنها کار آن‌ها اعلام به پلیس و آژیر کشیدن ماموران به سمت محل کشف جسد و رمزگشایی از یک جنایت است.

کشف جسد آقا مهندس در وردیج
آخرین روز‌های دی ماه بود که خانواده مرد جوانی به پلیس مراجعه کردند. خواهر مرد جوان به پلیس گفت برادرم از خانه خارج شده و هنوز بازنگشته است.با تحقیقات بیشتر ردپای مرد جوان به نام پیمان که از دوستان آقای مهندس بود، کشف شد. او دستگیر شد و ادعا کرد، چون مرد جوان پشت من و همسرم حرف زده بود با او قرار گذاشتم، اما درگیر شدیم و با چاقو او را کشتم. جسدش را به جاده وردیج بردم و دفن کردم. ساعتی بعد ماموران به آنجا رفتند و جسد مهندس جوان را از زیر خاک خارج کردند.

قتل مرد عتیقه فروش از سوی خانواده
آبان ماه امسال بود که خانواده مرد ۵۰ ساله‌ای به پلیس مراجعه کردند و از گم شدن پدر خانواده که عتیقه فروش بود خبر دادند. همسر این مرد ادعا کرد همسرم در خانه بود که دوستش آمد تا او را ببیند، اما از خانه خارج شد و دیگر خبری از او نشد.بررسی‌های پلیس نشان می‌داد مشخصات اعلامی با جسد مردی که روز قبل آن در دره جاده وردیج در داخل ملحفه و چادر پیچیده شده بود، یکی است. با مشاهده جسد از سوی اعضای خانواده مشخص شد جسد متعلق به مرد عتیقه فروش است. ساعتی بعد اعضای این خانواده بازجویی شدند و مادر، فرزند و داماد خانواده به قتل پدر به خاطر خساست و اختلافات اعتراف کردند.

کشف جسد مرد جوان در عمق ۲۰۰ متری دره
اواخر آبان ماه اهالی وردیج از وجود یک جسد در عمق دره خبر دادند، بررسی‌های پلیس در محل نشان می‌داد جسد متعلق به مردی ۳۸ ساله است که صورتش کامل متلاشی و از بالای جاده به داخل دره ۲۰۰ متری رها شده است. تحقیقات برای شناسایی عامل قتل مرد جوان ادامه دارد.

قتل مرد روستایی در وردیج
اینقدر جاده به محل کشف جسد تبدیل شده است که خود مردم وردیج هم تصمیم گرفتند تا پس از ارتکاب قتل، جسد را در دره جاده رها کنند. ۱۲ آبان ماه سال گذشته بود که اهالی وردیج جسد پیرمرد روستایی را داخل دره دیدند. با حضور پلیس مشخص شد او به قتل رسیده و جسدش در دره رها شده است.

با توجه به اینکه او از اهالی روستا بود، بررسی‌های پلیس نشان می‌داد او هر روز به قهوه خانه‌ای در ۴ کیلومتری روستا می‌رود. با این سرنخ مرد قهوه خانه دار دستگیر شد و به قتل اعتراف کرد و گفت: چند روز قبل پیرمرد مثل همیشه به قهوه خانه‌ام آمد. او کثیف بود و مشتری‌ها با آمدن او محل را ترک می‌کردند، او عادت داشت غذا و چایی بخورد و پول ندهد، از دستش عصبانی شدم و او را کشتم و جسدش را داخل دره انداختم.

قتل ادمین قلابی بهنوش بختیاری در وردیج
۱۷ تیر امسال شاید جنجالی‌ترین پرونده تابستان با کشف جسد مرد جوانی در جاده وردیج از سوی یک زن و مرد رقم خورد. با حضور پلیس مشخص شد مقتول مرد جوانی است که به قتل رسیده و جسدش در ابتدای جاده رها شده است. چند ساعت بعد، اما با استوری بهنوش بختیاری سلبریتی فضای مجازی، پرونده وارد مرحله جدیدی شد.

او با انتشار عکسش در کنار یک روحانی ادعا کرد او ادمین فن پیجش بوده که به قتل رسیده است. پلیس، اما اعلام کرد بهنوش بختیاری اشتباه می‌کند و این فرد او را فریب داده و روحانی نیست.چندی بعد قاتل این مرد در حالی که در یک روستا در نزدیکی اراک در مرغداری گروگانگیری کرده بود، شناسایی و دستگیر شد. او اعتراف کرد مرد جوان مدیر همسرش بوده و با او قصد ایجاد ارتباط داشته و به همین خاطر او مرد جوان را به قتل رسانده و جسدش را در جاده وردیج رها کرده است.

کدخبر: ۴۳۸۵۰۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر