کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۱۹۵۷۷
تاریخ خبر:

معرفی ۵ هوش مصنوعی برتر در زمینه تولید متن

‌روزنامه هفت صبح، ملیکا طاهران‌پور | جریان رسانه‌ای چند ماه اخیر به خوبی نشان می‌دهد که فعلا هوش مصنوعی در کانون توجه‌ها قرار دارد و سال‌ها باید تمرکز خود را روی پیشرفت‌هایی قرار دهیم که از این طریق به دست می‌آیند. با این حال فعلا استفاده واقعی که باعث بهبود کیفیت زندگی انسان شود را از هوش مصنوعی شاهد نبوده‌ایم و در سطح دستیاری که می‌تواند کارهای ما را کمی ساده‌تر کند باید به آن نگاه کنیم.

با این وجود هستند بسیاری از فعالیت‌های روزانه‌ای که کیفیت نقش چندانی در آنها ندارند اما در انتها بایستی انجام شوند و شاید به عنوان عواملی شناخته شوند که باارزش‌ترین دارایی شما یعنی زمان را هدر می‌دهند. با اینکه در حال حاضر هوش مصنوعی وارد بازار تصویر و صدا شده اما همچنان تولید متن یکی از پرکاربردترین امکاناتی است که این تکنولوژی در ساده شدن آن نقش چشمگیری داشته. موضوعی که باعث شده تا در ادامه به تعدادی از بهترین هوش مصنوعی‌هایی بپردازیم که در زمینه تولید و ویرایش متن فعالیت می‌کنند و هر کدام امتیازهای خاصی را برای ارائه در اختیار دارند.

Jasper AI
هوش مصنوعی جسپر یکی از بهترین ابزارهای تولید متن هوش مصنوعی موجود است که آن را در بهترین چت بات‌های هوش مصنوعی نیز معرفی کرده بودیم. این ابزار ویژگی‌های قدرتمندی دارد که به شما امکان می‌دهد ۱۰ برابر سریع‌تر محتوا ایجاد کرده و در زمان صرفه‌جویی کنید. هوش مصنوعی جسپر محتوای صددرصد عاری از سرقت ادبی تولید می‌کند.

علاوه‌براین Grammarly در داخل آن تعبیه شده است تا در کمترین زمان محتوایی بدون خطای گرامری ارائه دهد. رابط کاربری آن بسیار ساده است و برای دریافت متن‌های شگفت‌انگیز تنها باید آنچه را نیاز دارید وارد کنید. می‌توانید با ابزارهای ساخته‌شده Jasper ایده‌های جدیدی را برای تقویت کسب‌و‌کار خود و حفظ ثبات آن ایجاد کنید. با افزونه کروم Jasper می‌توان از این هوش مصنوعی در همه‌جا استفاده کرد. این ابزار یک دوره آزمایشی ۷ روزه رایگان ارائه می‌دهد تا بتوانید از آن برای بررسی تمام ویژگی‌های Jasper AI استفاده کنید.

Copy.AI
هوش مصنوعی Copy.AI با هزاران کاربر ازجمله مایکروسافت و نستله ویژگی‌های استثنایی برای آسان‌تر و سریع‌تر نوشتن ارائه می‌کند. این پلتفرم شامل بیش از ۹۰ ابزار و قالب قدرتمند است که سطح تولید محتوا را ارتقا می‌دهند.رابط کاربری پلتفرم ساده و سرراست است و تقریبا هرکسی می‌تواند از آن استفاده کند.

برای شروع، باید پروژه را انتخاب کنید؛ برای مثال یک عنوان در رسانه‌های اجتماعی یا یک مقاله خوب در مورد یک موضوع خاص. در مرحله بعد می‌توانید توضیحات کوچکی از آنچه از محتوا انتظار دارید، وارد کنید تا به هوش مصنوعی کمک کند انتظارات شما را درک کرده و بر اساس آن به تولید محتوا بپردازد. هوش مصنوعی Copy.AI برای اطمینان از اینکه محتوای شما بدون خطا و لحن آن مطابق با سلیقه مخاطبانتان باشد، از بررسی گرامر و لحن نوشتاری استفاده می‌کند.

CONTENTBOT
کانتنت‌بات یکی از رهبران حوزه تولید متن است که به راحتی به شما کمک می‌کند محتوای بهینه‌شده برای سئو سایت خود بنویسید و با کمک ابزارهای بررسی سرقت ادبی و بازنویسی آن محتوای متنی تولید کنید. این ابزار نوشتاری برای انواع مشاغل، بازاریابان محتوا و صاحبان وب‌سایت مناسب است و با بیش از ۴۵ ابزار هوش مصنوعی به ایجاد هر نوع محتوا مانند پست وبلاگ و توئیت کمک می‌کند. با پشتیبانی از بیش از ۱۱۰ زبان ازجمله فارسی، ابزار هوش مصنوعی ContentBot می‌تواند به‌راحتی مطالب را از این زبان‌ها بخواند، بنویسد و ترجمه کند.

البته در تست ما به زبان فارسی اشکالات دستوری زیادی وجود داشت. دستورات داخلی آن به شما کمک می‌کند سریع‌تر بنویسید تا نیازی به ایجاد دستور از ابتدا نداشته باشید. شما می‌توانید به هر ویژگی در پلتفرم به صورت رایگان دسترسی داشته باشید و پنج هزار کلمه رایگان دریافت کنید. اگر یک بررسی صادقانه در G2 برای ContentBot بگذارید، می‌توانید 30هزار کلمه اضافی رایگان دریافت کنید.

RYTR
«رایتر» یک نویسنده محتوای هوش مصنوعی همه‌کاره است که درک عمیقی از مدل‌های زبان دارد. می‌توانید از آن برای نوشتن نظرات، توصیفات، بیوی پروفایل، ایمیل‌ها، محتوای وبلاگ، کپی‌های تبلیغاتی فیسبوک و صفحه فرود و غیره استفاده کنید. برای نوشتن مطالب ۱۰ برابر سریع‌‌تر ازحد‌معمول، بیش‌از ۴ میلیون نویسنده از شرکت‌های معروفی مانند دل، فورد، آدیداس، پایونیر از Rytr استفاده می‌کنند. این تولیدکننده متن به دلیل ویژگی بهبود گرامری، محتوایی بدون خطای گرامری به شما می‌دهد.

برای ایجاد محتوا فقط باید توضیحات متن را به آن بدهید تا در عرض چند ثانیه محتوایی را ایجاد کند که به نظر می‌رسد توسط یک انسان نوشته شده است. هوش مصنوعی Rytr درست مانند انسان‌ها بر اساس موضوع محتوایی که قصد تولید آن را دارد، هنجارهای اجتماعی، آخرین ترندها، تفاوت‌های فرهنگی و اصطلاحات تخصصی را در نظر می‌گیرد.

برای ایجاد محتوا نیازی به ارائه خروجی‌های زیادی ندارید. با استفاده از تولیدکننده تصویر هوش مصنوعی Rytr، می‌توانید تا ۱۰۰ تصویر در ماه ایجاد کنید یا بی‌خیال آن شوید و از بهترین هوش مصنوعی برای ساخت عکس کمک بگیرید. طرح رایگان Rytr به شما امکان می‌دهد هر ماه 10هزار کاراکتر تولید کنید.

COPYSMITH
وقتی در حال ایجاد یک کمپین بازاریابی هستید، ممکن است ایده‌پردازی و تولید محتوا روزها یا هفته‌ها طول بکشد اما به لطف Copysmith می‌توانید زحمت تولید محتوای بازاریابی را کاهش دهید. هوش مصنوعی Copysmith در نوشتن مقالات برای وب‌سایت، تبلیغات، توضیحات محصول به شما کمک مي‌کند و قالب‌های از‌پیش‌ساخته‌شده‌ای را ارائه می‌دهد.

می‌توانید از این قالب‌ها برای تولید محتوای بازاریابی خود در کمترین زمان استفاده کنید. اگر در مورد محتوای خود شک دارید، می‌توانید به کمک همین ابزار، متن را ازنظر سرقت ادبی بررسی کنید تا مطمئن شوید که محتوای شما از جایی کپی نمی‌شود. کپی‌‌اسمیت از بیش از ۱۰۰ زبان پشتیبانی می‌کند، یعنی شما بسته به جامعه مخاطبان خود می‌توانید محتوایتان را به هر زبانی بنویسید.

شرح عکس: حالا می‌توانید حتی نوع و سبک متن تولیدی را به سلیقه خود تغییر دهید

کدخبر: ۵۱۹۵۷۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر