کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۶۴۷۹۷
تاریخ خبر:

معرفی ۲۵کتاب برای این روزهای کرونایی و قرنطینه

روزنامه هفت صبح | پرونده ویژه هفت صبح برای کتابخوان ‌ها. معرفی ۲۵‌کتاب متنوع در همه ژانرها که می‌تواند این روزهای کرونایی و قرنطینه را کمی برایتان قابل تحمل کند .

*** سازمان‌های امنیتی روس / نویسنده: پاتریک پنو / مترجم: محمدسعید عطارها / ناشر: نشر نو /
۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان
پاتریک پنو در این کتاب قصد دارد عملیات‌های مخفی سازمان‌های امنیتی روسیه را افشا کند. او یک دهه پیش در برنامه رادیویی «فرانتس انتر» نیز دست به چنین کاری زده بود. از سال ۱۹۹۷ برنامه‌ای تحت عنوان گفت‌وگو با «آقای ایکس» را کلید زد که به عنوان مجری برنامه با فردی به نام آقای ایکس درباره اسرار امنیتی روسیه معاصر گفت‌وگو می‌کرد. کتاب در واقع از خلال این گفت‌وگوها بیرون آمده است؛ ماجراهایی مهیج و واقعی از پشت پرده سازمان‌های امنیتی روسیه.

کتاب «سازمان‌های امنیتی روس» اثر پاتریک پنو، یکی از جنجالی‌ترین کتاب‌ها در این زمینه بود و به محض انتشار، سروصدای بسیاری به پا کرد چراکه نه تنها پرده از راز پاره‌ای از جنایت‌های مخوف کنار زد، بلکه روایت‌هایی متفاوت از ماجراهای سیاسی پیش از خود نیز ارائه می‌کرد. پوتین چطور به قدرتمندترین مرد روسیه تبدیل شده؟ چه کسی واقعا تروتسکی را کشت؟ استالین چطور دست به پاکسازی زد؟ انقلاب‌های مخملی از کجا بیرون آمد؟ خیانت بوداپست چطور اتفاق افتاد؟ روسیه سال‌هاست که به عنوان سرزمین مخوف مأموران امنیتی شناخته می‌شود که بخشی از این فضا را شما می‌توانید در کتاب «سازمان‌های امنیتی روس» هم می‌توانید دنبال کنید.

دانلود PDF

کدخبر: ۳۶۴۷۹۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر