کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۳۴۲۲۹
تاریخ خبر:

معرفی بازی | این هفته چی بازی کنیم‌؟

روزنامه هفت صبح | هر سال ممکن است بیش از هزار بازی در نقاط مختلف دنیا منتشر شود. بازی‌هایی که برخی از آنها را شاید حتی اسمشان را هم نشنوید اما مخاطب‌های خاص خود را به همراه دارند. در بخش آتلیه سعی کرده‌ایم به جدیدترین بازی‌های منتشر شده در یک هفته اخیر بپردازیم. از آثار پرهزینه و جدی برای کنسول‌ها و کامپیوتر گرفته تا بازی‌هایی که برای پلتفرم‌های همراه منتشر می‌شوند.

White Shadows
سازنده: Monokel
متوسط امتیاز : ۶۳


استفاده از فضاسازی خاص و روایت متفاوت داستان یکی از ترفند‌هایی است که این روزها مورد توجه سازندگان مستقل قرار گرفته. بازی White Shadows هم از مشخصاتی مشابه بهره می‌گیرد و سعی کرده گیم‌پلی اکشن و پلتفرمر خود را در کنار فضاسازی متفاوتی قرار دهد.

Alfred Hitchcock - Vertigo
سازنده: Pendulo Studios
متوسط امتیاز :۶۷


سال‌ها از اکران اثر فراموش‌نشدنی آلفرد هیچکاک یعنی سرگیجه گذشته اما هنوز بسیاری از توجه‌ها به سمت آن کشیده می‌شود. اینبار تیمی مستقل سعی کرده‌اند با تاثیر از داستان فیلم اصلی، اثری متفاوت در ژانر ماجراجویی را روانه بازار کنند. اثری که البته نتوانسته در سطح و اندازه شاهکار هیچکاک قرار گیرد.

ستارگان
سازنده: فاضل گیمز
متوسط امتیاز : یک هزار


بازی‌های تیریویا به واسطه ساختار ساده و نیاز به حضور چند گیمر توانستند به سرعت مخاطب‌های بسیاری را روی تلفن‌های هوشمند پیدا کنند. بازی‌هایی که در آنها تنها پاسخ دادن به سوالات هدف اصلی است. ستارگان بازی‌ای مشابه است که تمرکز سوالات خود را روی فوتبال و بازیکن‌هایش قرار داده.

Happy Game
سازنده: Amanita Design
متوسط امتیاز : ۷۸


شاید از روی ظاهر یا حتی اسم Happy Game مشخص نباشد اما این اثر در ژانر ترسناک قرار می‌گیرد. بازی‌ای که سازندگان موفق Machinarium در پشت آن قرار داشته و معمولا آثاری متفاوت و خاص را توسعه می‌دهند. اینجا هم برای بار دیگر شاهد یک بازی ماجراجویی اما اینبار ترسناک از این تیم هستیم.

موتوریا
سازنده: هنر نور و حرکت
متوسط امتیاز : ۱۰ هزار


مدتی است که موتوریا در بازار منتشر شده و توانسته با استقبال قابل قبولی از سوی گیمرها روبه‌رو شود. حالا اما این فرصت را دارید تا در نسخه شبکه این بازی به شکل چند نفره و با دیگران به رقابت بپردازید. اثری ساده اما جذاب که می‌تواند برای مدتی کوتاه شما را سرگرم کند.

کدخبر: ۴۳۴۲۲۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر