کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۵۵۹۳۳
تاریخ خبر:

معرفی بازی | این هفته چی بازی کنیم‌؟

روزنامه هفت صبح | هر سال شاید بیش از هزار بازی در نقاط مختلف دنیا منتشر می‌شود. بازی‌هایی که برخی از آن‌ها را شاید حتی اسم‌شان را هم نشنوید اما مخاطب‌های خاص خود را به همراه دارند. ‌ در بخش آتلیه ‌به جدیدترین بازی‌های منتشر شده در یک هفته اخیر می‌پردازیم. از آثار پرهزینه و جدی برای کنسول‌ها و کامپیوتر گرفته تا بازی‌هایی که برای پلتفرم‌های همراه منتشر می‌شوند.

Crowns & Pawns
سازنده: Tag of Joy
متوسط امتیاز: ۸۳


مدتی است که بازی‌های ماجراجویی به‌خصوص روی کامپیوترهای شخصی جانی دوباره گرفته‌اند. یکی از جدیدترین این آثار Crowns & Pawns است که الهام مستقیمی از مجموعه Broken Sword گرفته و حتی سعی کرده از استایل گرافیکی این سری استفاده کند و به همان شکل معماهای چالش‌‌برانگیزی را پیش روی شما قرار دهد.

The Centennial Case
سازنده:Hand Inc
متوسط امتیاز: ۷۵


سال‌ها خبری از فیلم‌های تعاملی نبود اما به‌تازگی شاهد عرضه اثری با این مشخصات هستیم که سعی دارد داستانی جنایی در ژاپن را روایت کند. اثری که برای طراحی گرافیکی آن از فیلم‌های ضبط شده استفاده کرده‌اند که به شکل تعاملی پیش روی مخاطب قرار می‌گیرد و هر انتخابی در آن با پخش ویدئویی خاص همراه می‌شود.

This War of Mine
سازنده: Bit Studio
متوسط امتیاز: ۸۴


مدت زیادی از انتشار اولیه This War of Mine گذشته اما حالا نوبت به نسخه کامل آن رسیده تا در اختیار دارندگان کنسول‌های جدید پلی‌استیشن و ایکس‌باکس قرار گیرد. اثری در ژانر بقا که تمرکز اصلی خود را روی مدیریت منابع قرار داده و طی آن بایستی در کشوری جنگ‌زده به ماندن شخصیت‌های اصلی کمک کنید.

قهرمان رویا
سازنده: هنر هشتم
متوسط امتیاز: یک هزار


سازندگان قهرمان رویا سعی کرده‌اند از ساختاری آشنا برای بازی‌های اکشن تفننی در پلتفرم‌های موبایل استفاده کنند و تا حدودی نیز در این مسیر به موفقیت رسیده‌اند. با این حال شاید بزرگ‌ترین نکته مثبت این بازی وضعیت بصری آن باشد که در سطح خوبی قرار دارد و می‌تواند نظر مخاطب‌های کم سن و سال را جلب کند.

کافه ریاضی
سازنده: پیام استودیو
متوسط امتیاز: یک هزار


اگر از معدود افرادی هستید که می‌توانید دیدی همراه با سرگرمی نسبت به ریاضی داشته باشید، این بازی می‌تواند به‌خوبی نظر شما را جلب کند. کافه ریاضی در اصل همان بازی پازل همیشگی است که محوریت آن سوال‌های ریاضی است و باید با کمی حساب و کتاب به جواب درست برسید.

کدخبر: ۴۵۵۹۳۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر