کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۸۷۳۸۶
تاریخ خبر:

معرفی بازی| این هفته چی بازی کنیم؟

روزنامه هفت صبح | هر سال شاید بیش از هزار بازی در نقاط مختلف دنیا منتشر می‌شود. بازی‌هایی که برخی از آنها را شاید حتی اسمشان را هم نشنوید اما مخاطب‌های خاص خود را به همراه دارند.‌ در بخش آتلیه سعی می‌کنیم به جدیدترین بازی‌های منتشر شده در یک هفته اخیر بپردازیم. از آثار پرهزینه و جدی برای کنسول‌ها و کامپیوتر گرفته تا بازی‌هایی که برای پلتفرم‌های همراه منتشر می‌شوند.

*** Battle Axe
‌سازنده NumSkull
‌متوسط امتیاز ۷۴
در میان بازی‌های مستقل جدید به احتمال فراوان نام Battle Axe به خصوص برای گیمرهای قدیمی آشناست. با این حال بازی جدیدی که تحت این نام منتشر شده هرچند شباهت‌های فراوانی با نسخه قبلی دارد اما به عنوان یک اکشن ایزومتریک شناخته می‌شود که توانسته مبارزات جذابی را فراهم کند.

*** Returnal
‌سازنده Housemarque
متوسط امتیاز ۸۶
انحصاری جدید پلی‌استیشن ۵ از راه رسیده و همچون عادت چند سال اخیر عناوین سونی، از دید کیفیت در سطح بسیار بالایی قرار دارد. شوتر سوم شخصی که المان‌های روگ‌لایت در گیم‌پلی آن قرار گرفته و از این دید به عنوان بازی‌ای بسیار سخت در نظر گرفته می‌شود. ریترنال از دید گرافیکی نیز یکی از بازی‌های برجسته امسال است.

*** آرمان شهر
‌سازنده: ایمان گیم
متوسط امتیاز ۵ هزار
علاقه ایرانی‌ها به اتومبیل‌رانی شاید آشکارترین نکته‌ای باشد که بسیاری از مردم کشور به آن از دید نقطه اشتراک نگاه می‌کنند. این موضوع را به خوبی در تولیدات بازی‌های ویدئویی ایرانی نیز می‌توان دید. آرمان شهر یکی دیگر از این دست بازی‌هاست که امکان اتومبیل‌رانی در سطح شهر را به مخاطبش می‌دهد.

*** Rome: Total War
‌سازنده: SEGA
متوسط امتیاز ۷۷
نزدیک به دو دهه از انتشار اولیه Rome Total War گذشته اما حالا کمپانی سگا با همکاری سازنده‌های اصلی این بازی نسخه بهبود یافته آن را وارد بازار کرده‌اند. اثری در ژانر استراتژی که به عنوان یکی از بهترین‌های این سبک شناخته می‌شود و دو نوع جنگ نوبتی و همزمان را پیش روی گیمر قرار می‌دهد.

*** موتوریا
‌سازنده: هنر نور و حرکت
متوسط امتیاز ۱۰ هزار
راه دیگر برای رسیدن به سرعت در بازی‌های ویدئویی، موتورسیکلت سواری است و موتوریا دقیقا تمرکز خود را روی این موضوع قرار داده. در این بازی امکان استفاده از موتورهای مختلفی را داشته و می‌توانید در سطح شهر مسابقات مختلف را تجربه کنید. بازی‌ای که از دید گرافیکی نیز در سطح خوبی قرار دارد.

توضیحات

آرمان شهر

توضیحات

Battle Axe

کدخبر: ۳۸۷۳۸۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر