کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۵۸۶۷۹
تاریخ خبر:

معرفی بازی| این هفته چی بازی کنیم؟

روزنامه هفت صبح | هر سال شاید بیش از هزار بازی در نقاط مختلف دنیا منتشر می‌شود. بازی‌هایی که برخی از آن‌ها را شاید حتی اسم‌شان را هم نشنوید اما مخاطب‌های خاص خود را به همراه دارند. از این پس در بخش آتلیه سعی می‌کنیم به جدیدترین بازی‌های منتشر شده در یک هفته اخیر بپردازیم. از آثار پرهزینه و جدی برای کنسول‌ها و کامپیوتر گرفته تا بازی‌هایی که برای پلتفرم‌های همراه منتشر می‌شوند.

Hardspace
سازنده: BlackBird Interactive
متوسط امتیاز: ۸۷


تاکنون بازی‌های زیادی با محوریت فضا و فضانوردی ساخته شده‌اند اما Hardspace شاید یکی از متفاوت‌ترین آن‌ها باشد. در این اثر شما نقش فضانوردی را برعهده می‌گیرید که باید به سراغ زباله‌های فضایی رفته و آن‌ها را برای فروش یا بازیافت جمع‌آوری کنید. زباله‌هایی که ممکن است مربوط به قطعات فضاپیمای نابود شده باشند.

Sniper Elite 5
سازنده:Rebellion
متوسط امتیاز: ۷۸


بازی‌هایی که شما را در نقش یک تک‌تیر‌انداز قرار می‌دهند معمولا از دید کیفی در درجه بسیار بالایی قرار نمی‌گیرند اما از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. همین ماجرا درباره پنجمین قسمت از مجموعه Sniper Elite نیز صدق می‌کند. مجموعه‌ای که برای سال‌هاست به‌خصوص در میان ایرانی‌ها طرفداران زیادی دارد.

معماگرام
سازنده:شیراز تیم
متوسط امتیاز: ۲۰ هزار


بازی‌ای در بازار امروز ایران می‌تواند به موفقیت دست پیدا کند که گروه بزرگتری از مخاطب‌ها را هدف قرار دهد. گروهی که شاید به شکل کلی زمان زیادی را به بازی‌های موبایلی اختصاص ندهند. معماگرام سعی کرده رقابتی جالب را با معماهایی شکل دهد که از سوی کاربرها طراحی می‌شوند.

Apex Legends
سازنده:Respawn
متوسط امتیاز: ۷۷


ایپکس به یک‌باره در میان ژانر بتل رویال پدیدار شد و توانست از همان ابتدا مخاطب‌های بسیاری را به‌خود جذب کند. حالا این فرصت در اختیار دارندگان موبایل‌ها نیز قرار گرفته تا به سراغ این بازی محبوب بروند و این‌بار بتل رویال را در ساختاری متفاوت تجربه کرده و گزینه‌های بیشتری را در اختیار داشته باشند.

پله‌چین
سازنده:استودیو حرکت
متوسط امتیاز: ۱۰۰ هزار


هرچند پله‌چین بخشی از ایده خود را براساس محصولات موفق بین‌المللی برداشت کرده اما با این حال توانسته در ساختاری استاندارد آن را قرار داده و تجربه‌ای مناسب را شکل دهد. در این بازی شما باید با جمع کردن پله‌ها به بالا حرکت کرده و موانع مختلف را پشت‌سر بگذارید. بازی‌ای که می‌توانست در زمینه گرافیک عملکرد بهتری را از خود به‌نمایش در‌آورد.

کدخبر: ۴۵۸۶۷۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر