کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۲۶۵۰۸
تاریخ خبر:

معرفی بازی| این هفته چی بازی کنیم؟

روزنامه هفت صبح | هر سال شاید بیش از هزار بازی در نقاط مختلف دنیا منتشر می‌شود. بازی‌هایی که برخی از آنها را شاید حتی اسمشان را هم نشنوید اما مخاطب‌های خاص خود را به همراه دارند. در بخش آتلیه سعی می‌کنیم به جدیدترین بازی‌های منتشر شده در یک هفته اخیر بپردازیم. از آثار پرهزینه و جدی برای کنسول‌ها و کامپیوتر گرفته تا بازی‌هایی که برای پلتفرم‌های همراه منتشر می‌شوند.

Exo One
سازنده: Exbleative
متوسط امتیاز: ۸۵


بازی‌های موبایلی شاید از لحاظ بصری به نسبت عناوین پرهزینه و مخصوص به پلتفرم‌های اصلی ضعیف‌تر باشند اما می‌توان در میان آنها با ایده‌های جالب توجهی روبه‌رو شد. بازی «اکسو وان» با توجه به همین موضوع سعی کرده گیم‌پلی ساده این آثار را با ارائه بصری فوق‌العاده‌ای همراه کند.

A Short Hike
سازنده: Whippoo
متوسط امتیاز: ۸۳


سال‌هاست که دیگر آثار پلتفرمر مثل گذشته مورد توجه قرار نمی‌گیرند. به جز آثار مطرح این ژانر همچون سوپر ماریو عملا وارد شدن دیگر سازنده‌ها با ریسک‌های جدی همراه می‌شود. بازی A Short Hike سعی کرده با قرار دادن تمرکز خود روی ارائه اثری ساده به نتیجه جالب توجهی دست پیدا کند.

وردیناتور
سازنده: گیکی گیمز
متوسط امتیاز: ۲ هزار


وارد هفته‌ دیگری شدیم و باز هم باید به کلمه بازی دیگری بپردازیم که توسط تولیدکننده‌های داخلی توسعه پیدا کرده. این بازی یعنی وردیناتور نیز همچون بسیاری از رقبای خود سعی کرده تغییری جزئی در ساختار کلی گیم‌پلی ایجاد کند و به نتیجه خوبی دست پیدا کند. موضوعی که البته همچنان محقق نشده.

Sherlock Holmes
سازنده: Frogwares
متوسط امتیاز: ۷۵


چند سالی است که خبری از شخصیت شرلوک هولمز در سینما و تلویزیون نیست اما همچنان بازی‌های مختلفی براساس داستان‌های آن ساخته می‌شود. استودیو فراگور برای بار دیگر به سراغ این شخصیت رفته و سعی کرده یکی از داستان‌های جذاب آن را البته در ساختاری ادامه‌دار تولید کند.

موتوریا
سازنده: هنور نور و حرکت
متوسط امتیاز: ۱۰ هزار


بازی موتوریا مدتی است که در بازار عرضه شده و توانسته مخاطب‌های قابل توجهی را نیز به خود اختصاص دهد. با این حال سازندگان آن همچنان به به‌روزرسانی آن ادامه داده و حالا قابلیت‌های مختلفی از جمله بازی به شکل شبکه را در اختیار مخاطب‌های خود قرار داده‌اند.

کدخبر: ۴۲۶۵۰۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر