کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۸۵۲۸۰
تاریخ خبر:

معرفی استارت‌آپ : هوشمندسازی با بی‌شمار

استارتاپ بی‌شمار با هدف طبقه‌بندی و تولید بانک جامع مشاغل، صنایع، کسب‌وکارهای ایرانی و مراکز خدماتی آغاز به‌کار کرده و هم اکنون در پارک علم‌وفناوری همدان مستقر است.
به گفته بنیان‌گذارانش، بی‌شمار در حال حاضر بزرگ‌ترین پلتفرم اقتصادی به‌شمار می‌رود. داود زنگنه کارشناس ارشد نرم‌افزار، بنیانگذار و مدیرعامل استارتاپ بی‌شمار و عادل قره‌گوزلو رئیس هیات مدیره و سرمایه‌گذار این استارتاپ است. آن‌ها استارتاپ‌شان را اینگونه معرفی کرده‌اند:
ایده اولیه براساس مطالعات شرکت و نیازسنجی بازار در سال۹۶ شکل گرفت و ۲۰ ماه از زمان آغاز به‌کار تا ورود به بازار درگیر تولید پروژه بوده‌ایم که در نهایت سال۹۸ ایده اجرا شد. بی‌شمار، استارتاپی در قالب وب-اپلیکیشن است که تمامی کسب‌وکارها، مراکز خدماتی و صنایع را طبقه‌بندی می‌کند و به هر کدام یک صفحه اختصاص می‌دهد که در آن صفحه می‌توانند کسب‌وکار، کالاها یا خدماتشان را معرفی کنند.
در واقع بیزینس‌ها یک ویترین هوشمند در اختیار خواهند داشت که بتوانند از طریق آن روابط بهتری را با مشتری برقرار کنند. بی‌شمار سعی کرده است شهر هوشمند را از طریق ایجاد یک شبکه اجتماعی مشاغل ایرانی محقق کند.
بی‌شمار بستر امنی است که با پیشبرد به موقع اهداف آن می‌توان تحول بزرگی در اقتصاد ایران به وجود آورد. کاربر بعد از ورود به سایت عضویت عادی یا بیزینسی را انتخاب می‌کند. مشتریانی که در قالب بیزینس ثبت‌نام می‌کنند، بعد از احراز هویت و تایید کسب‌وکارشان توسط ادمین می‌توانند اطلاعات بیزینسی خود را بارگذاری کنند. کاربر عادی نیز به اطلاعات بیزینس‌ها دسترسی دارد و می‌تواند از آن‌ها خرید کند. عضویت عادی هزینه‌ای ندارد. عضویت بیزینسی هم شامل سه گروه پنل‌های رایگان، پنل‌های ۶۰هزار تومانی و پنل‌های ۱۱۰ هزار تومانی به‌ازای یکسال می‌شود.
بی‌شمار کلیه اماکن گردشگری را ساماندهی کرده و با معرفی هدفمند کارفرماها و کارگرها به‌هم، به اشتغال‌زایی نیز کمک کرده است. همچنین با واگذاری ویترین آنلاین به افرادی که قصد ایجاد یک کسب‌وکار را دارند بخشی از هزینه‌های مرتبط به اجاره مکان برای کسب‌وکارشان را کاهش داده است.
درآمد بی‌شمار از فروش پنل‌های ارائه شده برای کسب‌وکارها، فروش کادرهای تبلیغاتی، معاملات انجام شده و چند روش دیگر تامین می‌شود. بزرگ‌ترین چالش بی‌شمار در زمینه جذب سرمایه بوده و فرهنگ‌سازی برای اجرای پروژه‌هایی مانند بی‌شمار در جامعه به‌درستی انجام نشده است.

کدخبر: ۲۸۵۲۸۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر