کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۳۳۸۲۹
تاریخ خبر:

معجزه‌ کمال و مهدی برای سرخابی‌ها

روزنامه هفت صبح | در یک روز به یاد ماندنی و آبرومند از فوتبال ایرانی دوبازی سنگین در اراک و تهران پرحادثه و قشنگ ازآب درآمدند. پرسپولیسی‌ها با تکیه بر روند احیایی که از گل تساوی دقیقه ۹۰ به هوادار شروع شده بود و به دو برد پیاپی مقابل پیکان و ذوب آهن در لیگ و برد پرگل در جام حذفی ختم شده بود، این بار در مقابل سپاهان هم مطمئن ظاهر شدند و با یک گل شیک مدل پرسپولیسی بازی را بردند.

سانتر شجاعی از چپ و ضربه سر کمال کامیابی‌نیا که همیشه ثابت کرده ضربات سر بسیار خوبی می‌زند. سپاهان بیش از ۵ فرصت گل بسیار خوب به دست آورد که راهی به دروازه پیدا نکردند و فقط یک بار حامد لک را به واکنش واداشتند و بقیه ضربات از کناره‌های دروازه به خارج رفتند.

ابتکار نوید‌کیا در بیرون گذاشتن همزمان مغانلو و شهباززاده جواب نداد و سپاهان زهرچندانی نداشت تا سپاهان بیش از پیش دربحران فرو برود. اما در تهران فولاد مقابل استقلال با برنامه و دقیق ظاهر شد و فرصت گل آن‌چنانی به حریف نداد تا این که مهدی‌پور ستاره این فصل استقلال (به همراه سیاوش یزدانی )با شوتی حیرت‌انگیز و پیچ‌دار و غیرقابل مهار از فاصله ۲۵ متری یکی از زیباترین گل‌های فصل را به ثمر رساند.

فولادی‌ها یک بار با ضربه لوسیانو ،‌حسینی را به واکنش واداشتند و یک بار هم سانتر پاتوسی از دست حسینی در رفت و جلوی پای بوحمدان افتاد که دروازه خالی را بوحمدان به‌آسمان زد. صحنه جنجالی در اواخر نیمه اول رخ داده بود وقتی که پاس تو در پاتوسی، لوسیانو را در فضایی ایده‌آل با دروازه‌بان استقلال تک به تک کرد که داور اعلام آفساید کرد.

تصاویر بعدی نشان داد که احتمال آفساید نبودن این صحنه از آفساید بودنش بیشتر بوده است‌. همین مسئله خشم نکونام را به دنبال داشت که در انتهای بازی تیم خودرا متضرر از این تصمیم بحث برانگیز کمک داور قلمداد کرد. هرچه بود صحنه خیلی میلیمتری بود و البته فرصتی استثنایی برای پریرا بود که بدون هیچ مزاحمتی تکلیف حسینی را روشن کند.

به هرحال استقلال در دوازدهمین بازی فصل هم دروازه‌اش را بسته نگه داشت و با سه امتیاز برتری در صدر جدول قرار گرفت و پرسپولیس با ۲۵امتیاز در جای دوم‌. چشم امید پرسپولیس به رای بازی گل گهر و استقلال در استیناف است که شاید دو امتیاز فاصله را کم کند. مضاف بر این که سه بازی پرسپولیس تا نیم فصل از بازی‌های استقلال که باید با آلومینیوم اراک و مس رفسنجان بازی کند‌، ‌راحت‌تر هستند. در دیگر بازی‌ها صنعت‌نفت ۳بر یک آلومینیوم اراک را درهم کوبید و گل گهر بازی باخته را ۲-۲ مقابل مس رفسنجان مساوی کرد.

کدخبر: ۴۳۳۸۲۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر