کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۹۴۸۵۳
تاریخ خبر:

معاون سپاه: دشمن، لشکرِ آشوب مهیا کرده بود

بخشهای مهم صحبتهای سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران را از قول خبرگزاری ایرنا برایتان نقل می‌کنیم:
* در بررسی افرادی که در اغتشاشات اخیر دستگیر شدند و سلاح و مهماتی که از آنان کشف شد، مشخص شده که دشمن لشکری را برای ایجاد آشوب سازماندهی کرده‌ است.
* در عرصه نظامی به دلیل این که نیروها تحت امر رهبری بودند به اقتدار خوبی رسیدیم و دشمن نمی‌تواند هیچ اقدامی علیه ما انجام دهد اما چون دولت‌ها و مجلس در این سال‌ها توصیه‌های مقام معظم رهبری را جدی نگرفتند ما همچنان مشکلات مختلف فقر، گرانی، حاشیه نشینی و نارضایتی مردم را داریم.
* این مسئله مدیریت سوخت لازم بود که انجام گیرد اما لازم و حق مردم بود که قبل از این طرح آگاه و توجیه شوند لذا این اصلاح مصرف سوخت درست بود اما پیاده سازی آن بخصوص زمانی که دشمن منتظر نشسته است، اشکال داشت.اگر مردم آگاه سازی و توجیه می‌شدند که این تصمیم مسوولان به نفع خودشان و کشورشان است، بهانه کمتری برای پیاده سازی نقشه دشمنان ایجاد می‌شد، البته اگر دشمن اینجا وارد نمی‌شد بنا داشت که لشکر خود را تا پایان سال یک جایی وارد صحنه کند.
* مردم بدانند که اداره جامعه در جمهوری اسلامی ایران در دست خودشان است و مسوولان خود را مستقیم و غیرمستقیم خودشان انتخاب می‌کنند، مردم به این نکته توجه کنند اگر بخواهیم کشور را به سرعت پیش ببریم و مشکلات کشور را حل کنیم باید صاحبان تفکرهای ناب و انقلابی و انسان‌های متعهد، پاکدست و با سابقه خدمتگزاری و ساده زیستی را برای خدمتگزاری انتخاب کنند.
* آن افرادی که در کشور از سال‌های گذشته نه این دولت بلکه از دوره اصلاحات کم‌کاری، بی‌کفایتی و بی‌لیاقتی کردند، امروز از اشرار و قاتلان مردم حمایت می‌کنند و نظام را محکوم می کنند که باید بصیرت داشته باشیم.
* : ما هیچ احتیاجی به آمریکا و اروپا نداریم و اگر هر کسی بگوید بدون آنان نمی‌توانیم کاری کنیم، بدانید که به دنبال فریب دادن است و دروغ می‌گوید.

کدخبر: ۲۹۴۸۵۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • ha.ah.1354

    وقتی به قول خود ی ها اونا هم خبر نداشتن چطوری دشمن لشگر اماده کرده بوده ؟