کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۲۰۲۶۰
تاریخ خبر:

مشکل عدم تغییر خودکار ساعت گوشی‌ها به کجا رسید؟

ایسنا نوشت: طبق آخرین گفته‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات موضوع تغییر ساعت خودکار شاید در بالای ۹۰ درصد گوشی‌ها انجام شده باشد؛ اما برای برخی از مدل‌های گوشی مانند سامسونگ هنوز این اتفاق رخ نداده که در حال رایزنی هستند و یک به یک در حال انجام است.
زارع پور اعلام کرده که بررسی و پیگیری این موضوع از همان ابتدا شروع شده و مشکل در بعضی گوشی‌ها حل و هماهنگی لازم انجام شد. زارع پور اواخر فروردین گفت، اما هنوز در بعضی از مدل‌های گوشی مانند سامسونگ و شیائومی این مشکل وجود دارد؛ همکاران او در حال پیگیری این مسئله در تعامل با وزارت صمت و وزارت امور خارجه هستند.
در همین رابطه وی در تازه‌ترین اظهار خود درباره تغییر خودکار ساعت گوشی‌های موبایل اظهار کرد: مساله‌ای ایجاد شده به فناوری برخی گوشی‌ها مربوط است که نیاز به به‌روزرسانی دارد و تولیدکننده گوشی باید این کار را انجام دهد. شاید در بالای ۹۰ درصد گوشی‌ها انجام شده باشد، اما برای برخی از مدل‌های گوشی مانند سامسونگ هنوز این اتفاق رخ نداده که در حال رایزنی هستیم و یک به یک در حال انجام است. این ماموریت وزارت ارتباطات نیست بلکه به وزارت صمت مرتبط است که البته در حال رایزنی هستیم تا مشکل حل شود، اما کمی زمانبر است و آنچه که به عهده ما بوده انجام شده است.

کدخبر: ۵۲۰۲۶۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • hamid.b1358

    لطفا یک گزارش در مورد تعطیلی پنج شنبه ته یه فرمائید با کجا رسید ؟