کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۵۷۹۳۱
تاریخ خبر:

مسیر غیرقابل بازگشت ریحانه پارسا

روزنامه هفت صبح | روزی که معلوم شد ریحانه پارسا به ترکیه مهاجرت کرده، کسی نمی‌دانست که هدف او چیست و چه برنامه‌ای در سر دارد؟ ابتدا تصور این بود که او زیر سایه سایت‌های شرط‌بندی و باندهای مقیم ترکیه قرار گرفته. خودش ادعا می‌کرد که قصد بازگشت به کشور را دارد و صرفا برای یک پروژه کاری به ترکیه سفر کرده.

به تدریج اما با حاشیه‌سازی‌ها و افشای تماس‌های او با شخصی به نام پویان مختاری فضا به این سمت رفت که او قصد جذب فالوئر و تبلیغ سایت‌های شرط‌بندی را دارد. درست مثل رفتاری که از مهراد جم، خواننده پاپ می‌بینیم. ریحانه پارسا اما در اکانت توئیتری‌اش همکاری با سایت‌های شرط‌بندی را تکذیب کرد و هدف او از خروج از کشور نامشخص ماند.

دیروز شایعه‌ای مطرح شد که شبکه من‌وتو قصد جذب او را دارد و ریحانه پارسا در تدارک مقدمات سفرش به لندن و همکاری با این شبکه ماهواره‌ای به عنوان مجری است. این شبکه‌ها خب قبلا اقداماتی از این جنس انجام داده‌اند؛ مثل بازیگران و دوبلورهایی که جذب شبکه جم شدند یا مورد مزدک میرزایی که به شبکه ایران اینترنشنال پیوست.

این فرضیه اگر صحت داشته باشد می‌توانیم بگوییم کلید حل معماست، به‌خصوص که در همین چند روز کارهای جدیدی از سوی ریحانه پارسا دیدیم که می‌تواند تکمیل‌کننده این پازل باشد. او اگرچه پیش از این گفته بود چون موهایش را تراشیده پس بی‌حجاب‌شدنش جلوی دوربین مغایر با قوانین داخل کشور نیست، اما این‌بار با انتشار یک تصویر نامتعارف خط قرمزهای داخل کشور را رد کرده تا دیگر شانسی برای بازگشت او قائل نباشیم.

از طرفی ریحانه پارسا با رادیو فردا هم مصاحبه کرده و اظهاراتی داشته. او در این گفت‌وگو مدعی شده که در ایران از سوی یک تهیه‌کننده که با نهادهای امنیتی و قضایی روابط خوبی دارد، تحت فشار بوده تا با او ارتباط برقرار کند. ریحانه پارسا توضیح داده که در ایران حکم یک سال زندان و ۸۴ ضربه شلاق او هم با نفوذ همین تهیه‌کننده سینما به جریمه نقدی تبدیل شده.

او حتی مدعی شد که الان در ترکیه هم تهدیدهایی برای دستگیری و بازگرداندن به ایران دریافت کرده است. او پیش از این در یک مصاحبه در لایو اینستاگرام با مسیح علی‌نژاد اظهارات نامتعارفی داشت…به‌هرحال ریحانه پارسا مثل مهراد جم تا اطلاع ثانوی هر روز به یک بهانه‌ای در صدر اخبار است و فالوئر می‌گیرد.

اخیرا هم بهنوش بختیاری بعد از دعوای جنجالی‌اش با ریحانه پارسا در قالب یک استوری اینستاگرامی ترلان پروانه را با او مقایسه کرده و به شکل کنایه‌آمیزی با کلماتی مثل اصالت و سلامت و تربیت از ترلان پروانه ستایش کرده. ریحانه پارسا و ترلان پروانه هر دو متولد ۱۳۷۷ هستند و از این حیث مقایسه این دو جالب بود، هرچند که ترلان پروانه هم در سال‌های اخیر حاشیه‌هایی داشته.

جالب اینکه دنیا مدنی به عنوان بازیگری که عملا یک دهه از این دو بازیگر بزرگ‌تر است و در یک خانواده هنرمند متولد شده هم به اقدامات اخیر ریحانه پارسا واکنش نشان داده و دیدگاه خود را اینطور توضیح داده: «من برای لایک زندگی نمی‌کنم، من زندگی و راه خودم را دارم، من باید مخاطب را تربیت کنم، نه اینکه مخاطب از من بخواهد که چه کاری انجام دهم که من را لایک کند، چرا یک‌سری آدم‌ها منبع می‌شوند، چون برای خودشان ایدئولوژی دارند. به عنوان مثال آقای صابر ابر از خیلی‌ها آرتیست‌تر است ولی فکر نمی‌کنم دنبال‌کنندگان صفحه او به یک میلیون نفر رسیده باشد ولی مخاطب فرهیخته دارد. شهرت یک‌شبه ما را از واقعیت دور می‌کند.»

گفتنی است تعداد فالوئرهای اینستاگرام ریحانه پارسا طی همین چند روز اخیر بیش از ۳۰۰هزار نفر رشد داشته و به ۸۲۷هزار نفر رسیده. مهراد جم هم که قبل از مهاجرت زیر یک میلیون نفر فالوئر داشت، الان به عدد ۲٫۱میلیون نفر رسیده است.

کدخبر: ۳۵۷۹۳۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر