کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۹۹۹۲۱
تاریخ خبر:

نگاهی به مزدا ۳ مدل ۲۰۲۰

مزدا ۳ به عنوان یکی از پرطرفدارترین خودروهای سدان جهان ، با معرفی و عرضه مدل جدید خود می‌خواهد با افزودن امکانات جدید به رقابت با سایر رقبای قدرتمند خود بپردازد.

به گزارش ایسنا، مزدا ۳ که همواره یکی از خودروهای جذاب، زیبا و جوان پسند برای مشتریان در سراسر جهان به شمار می‌رود، چندی پیش توانست با معرفی نسل جدید خود نظر و توجه خیل عظیمی از مشتریان، داوران و شرکت کنندگان در مراسم اهدای جایزه خودروی سال در چین را نیز به سمت و سوی خود جلب کند و این جایزه و عنوان را به خود اختصاص دهد.

این خودرو که همواره از پرفروش ترین و محبوب ترین خودروها در بازار کشورهای مختلف جهان شناخته ومعرفی شده است، در مدل ۲۰۲۰ خود نیز قابلیت و امکانات به روزیافته تر و پیشرفته تری را اضافه کرده است تا رفاه، سرگرمی، آسایش و ایمنی بیشتری را برای راننده و سرنشینان این خودرو به ارمغان بیاورد.

از جمله قابلیت‌های جدیدی که قرار است به مزدا ۳ مدل ۲۰۲۰ این سدان پرطرفدار ژاپنی افزوده شود، می توان از کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری، دستیار حفظ خودرو بین خطوط و پایش نقاط کور یاد کرد.

بر اساس گزارش وب سایت موتور ترند، کارشناسان و تحلیلگران خودرو برآورد و اعلام کرده اند که با توجه به تغییرات قابل توجهی که در طراحی ظاهری و همچنین برخی از امکانات جدید به وجود آمده است، انتظار می‌رود که مشتریان در بازارهای جهانی نیز از آن استقبال بی‌نظیری کنند و با اختصاص سهم چشمگیری از بازار، گوی رقابت را از بسیاری از رقبای قدرتمند خود برباید.

از مشخصات اصلی خودروی مزدا ۳ مدل ۲۰۲۰ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پیشرانه ۲.۵ لیتری
قدرت موتور: ۱۸۶ اسب بخار و ۲۵۲ نیوتن متر گشتاور
سیستم انتقال قدرت: تمام چرخ محرک
گیربکس ۶ سرعته دستی
شتاب رسیدن از سرعت صفر به ۶۲ مایل بر ساعت: ۷.۴ ثانیه
ابعاد: ۱۷۵.۶ در ۷۰.۷ در ۵۶.۷ اینچ
جایگاه موتور: جلوی خودرو
قیمت مدل پایه: ۲۴ هزار و ۵۲۰ دلار

توضیحات

*

توضیحات

*

توضیحات

*

توضیحات

*

توضیحات

*

توضیحات

*

توضیحات

*

کدخبر: ۲۹۹۹۲۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر