کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۰۹۵۹۳
تاریخ خبر:

مرگ مشکوک برادر بر اثر اختلاف بر‌سر ارثیه پدری

روزنامه هفت صبح| اختلافات خانوادگی بر سر ارث باعث شد تا یک پرونده جنایی بین دو خواهر و برادر مقتول باز شود. همسر فرد مقتول مدعی است دو خواهر همسرش برای رسیدن به سهم ارث‌شان دسیسه کرده و باعث مرگ همسرش شده‌اند. دو خواهر با شکایت عروس خانواده به اتهام قتل عمد برادرشان در جریان اختلاف بر سر ارثیه ۵۰ میلیارد تومانی تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند.

اوایل هفته گذشته زن میانسالی در شعبه چهارم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از دو خواهرشوهرش به اتهام نقش داشتن در ماجرای مرگ شوهر خود به قصد تصاحب ارثیه شکایت کرد. در ادامه پرونده به پلیس آگاهی ارسال و از شاکی تحقیق شد، که او گفت: شوهرم به شیشه اعتیاد داشت و ترک نمی‌کرد. پدرشوهرم فوت شده و از او مغازه‌ای در امیریه تهران به ارزش ۵۰ میلیارد تومان برای او و خواهرانش ارث رسیده بود. شوهرم در زیر زمین آنجا زندگی می‌کرد.

قتل برادر برای رسیدن به ارثیه پدری
دو خواهرش می‌گفتند مغازه را بفروشد تا سهم آنها و خواهر دیگرشان که در اروپا بود را بپردازد اما شوهرم موافقت نمی‌کرد. چند روزی از شوهرم خبر نداشتم تا اینکه از بیمارستان فردی به من زنگ زد و گفت شوهرم مرده و باید برای تحویل جسد بروم. به بیمارستان رفتم که به من گفتند شوهرم را از کمپ به بیمارستان آورده بودند. اکنون از دو خواهر همسرم شکایت دارم، چرا که آنها نقشه قتل شوهرم را اجرا کردند تا زودتر با فروش مغازه سهم ارثیه‌شان را بگیرند.

در ادامه کارکنان کمپ به پلیس آگاهی احضار شدند و در تحقیقات از آنها معلوم شد، خواهران مرد فوت‌شده به کمپ زنگ زده و گفته بودند برادرشان فرد خطرناکی است، اثاثیه خانه را برای خرید مواد می‌فروشد و قصد کشتن اعضای خانواده را داشته و اگر او در کمپ بستری نشود، این بار همه را خواهد کشت. حتی دستور داده بودند اگر مقاومت کرد شکنجه‌اش دهند. کارکنان کمپ نیز به زور مرد معتاد را به کمپ بردند که روز سوم حالش بد شده و زمان انتقال به بیمارستان فوت کرده است.

اختلاف بر سر فروش مغازه
دو خواهر مرد فوت احضار شدند که یکی از آنها مدعی شد: «با برادرم سر فروختن مغازه ۵۰ میلیارد تومانی ارثیه پدری‌مان اختلاف و درگیری شدید داشتیم. خواهرم از مسئولان کمپ خواست به زیرزمین مغازه که محل زندگی برادر معتادمان بود بیایند و او را با خودشان به کمپ ببرند تا ما هم دنبال مشتری برای فروش مغازه باشیم و سهم‌مان را بگیریم.»

در ادامه ماموران به مغازه ارثیه‌ای رفتند و دوربین‌های آنجا را بازبینی کردند، معلوم شد دو خواهر آنجا بودند و با دستور یکی از آنها که می‌گفته شکنجه‌اش دهید، مرد معتاد را به کمپ برده‌اند. با توجه به شواهد به دست آمده، تحقیقات از دو خواهر مرد فوت‌شده ادامه پیدا کرد. قرار است پزشکی قانونی با آزمایش‌های دقیق علت مرگ را مشخص کند.

کدخبر: ۴۰۹۵۹۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر