کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۹۸۳۷۱
تاریخ خبر:

مرگ دردناک خبرنگارها، ‌تولد کیارستمی و ...

روزنامه هفت صبح | اتفاق تلخی رخ داده و اتوبوس روزنامه‌نگاران محیط‌زیست در حوالی نقده چپ کرد و دو خبرنگار کشته و ۲۱ نفر دیگر مصدوم شده‌اند. خبرنگارهای جانباخته ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی بوده‌اند. هر ساله در چنین مواقعی خبرنگاران محیط‌زیست به بهانه بازدید از پروژه احیای دریاچه ارومیه سفری به این مناطق زیبای ایران انجام می‌دهند که این‌بار به دلایلی نامعلوم چنین اتفاق شومی رخ داده است.

اگر شما بعد از صحبت‌های رئیس دیوان عدالت اداری در مورد اینکه بالاخره برگ سبز خودرو همان سند اصلی است یا نه، به نتیجه مشخصی رسیدید به ما هم خبر دهید. سخنان این مقام قضایی تقریبا هیچ مشکلی را برای میلیون‌ها مالک خودرو در ایران حل نکرد و چه‌بسا مبهم‌تر هم کرد. تبریک به مسئولان عزیز.

اینکه در انتخابات شورای‌شهر تهران تنها ۱۲درصد واجدان شرایط شرکت کرده‌اند، باید برای جناب مهدی چمران نفر اول انتخابات شورای شهر تذکری، ‌اخطاری و یا حداقل هشداری در بطن خود داشته باشد. اینکه محسن هاشمی در دوره قبل یک میلیون و هشتصد هزار رای آورده و حالا مهدی چمران به‌عنوان نفر اول ۴۸۶ رای. این تناسب آرا باید جناب چمران را متوجه این موضوع کند که در سیاستگذاری‌های آینده شهر تهران یادشان باشد بخش بزرگی در این انتخابات شرکت نکردند و بخش بزرگی از آن شرکت‌نکرده‌ها با سیاست‌های خاص مهدی چمران و همکارانش موافق نیستند. به هرحال طبق قوانین بازی دموکراسی، ‌حتی با این حجم رای کم، ‌چمران و یارانش به شورای شهر رسیدند و تصمیم‌گیرنده مسائل اصلی شهر تهران خواهند بود، اما ‌آقای چمران به‌عنوان یک مهندس، حتما از این بازی ریاضی و تناسب نتایج لازم را درک کرده‌اند.

تولد کیارستمی فقید بود و رسانه‌های خارجی شروع به انتخاب بهترین فیلم‌های او کرده‌اند. بگذارید اینجا هم ما یادی از کیارستمی کنیم و شماری از بهترین فیلم‌هایش را برایتان ردیف کنیم و یادمان باشد که فیلم کلوزآپ در ردیف چهل‌وسوم بهترین فیلم‌های تاریخ سینمای جهان در رای‌گیری سال ۲۰۱۲ سایت اند ساوند قرار گرفته است. کپی برابر اصل،‌ باد ما را خواهد برد، کلوزآپ، زیر درختان زیتون، ‌طعم گیلاس، ‌گزارش، ‌خانه دوست کجاست، ‌مسافر، ‌ده، ‌زندگی و دیگر هیچ، ‌مثل یک عاشق.

کدخبر: ۳۹۸۳۷۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر